تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۶۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

110 مدرسه یك دانش آموزی در كشور وجود دارد

تدبیر24 : علی اصغر فانی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان رفسنجان افزود: حتی برای یك دانش آموز در كشور مدرسه ایجاد كردیم.
وی گفت: ادعا می كنم در سراسر كشور هیچ دانش آموزی بدون مدرسه و بدون امكانات از تحصیل محروم نمانده است.
وی ادامه داد: حدود 400 هزار دانش آموز شبانه روزی در كشور داریم كه در مدارس شبانه روزی تحصیل می كنند و امكانات، تخت، پتو و تغذیه آنها توسط خیرین تأمین می شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه كشور است و بیش از 13 میلیون دانش آموز در 105 هزار مدرسه داریم كه در دورترین نقاط كشور مدرسه وجود دارد.
وی عنوان كرد: یك میلیون معلم به این دانش آموزان تدریس می كنند و با احتساب والدین كه 26 میلیون نفر هستند می توان گفت كه آموزش و پرورش حدود 40 میلیون نفر مخاطب دارد.
فانی گفت: امروز در دنیا سرمایه اصلی را منابع انسانی یاد می كنند لذا به تعبیر بانك جهانی، سه سرمایه شامل سرمایه های انسانی، سرمایه های طبیعی و سرمایه های فیزیكی مطرح است اما كشوری توسعه یافته است كه نیروی انسانی متفكر بیشتری داشته باشد.
وی گفت: اقتصاد دانش بنیان یكی از اصول اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد دانش بنیان به سرمایه انسانی و انسان فكور نیاز دارد و آموزش و پرورش زیرساخت سرمایه انسانی كشور را تأمین می كند.
فانی گفت: رئیس جمهور كشورمان قبل از سفر به استان كرمان به استان سمنان سفر كرده بودند در آنجا مسئول آموزش و پرورش سمنان هدیه ای معنوی را به ایشان هدیه كردند و آن تصویر كارنامه دكتر حسن روحانی در سال سوم ابتدایی در دبستان سرخه سمنان بود كه تحصیل می كردند.
وی ادامه داد: این پیام مهمی دارد و آن این است كه هر كدام از بچه های پشت نیمكت ممكن است در آینده بر مسند مهمی بنشینند و چرخ مملكت را به حركت درآورند.
فانی به برخی دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید اشاره كرد و گفت: در این دولت ارتباطات بین المللی برای ایران ایجاد شد و در بسیاری از مذاكراتی كه با كشورهای جهان انجام می شود حضور ایران اسلامی به عنوان كشوری تعیین كننده و سرنوشت ساز است.
عضو كابینه تدبیر و امید، طرح تحول نظام سلامت را یكی دیگر از دستاوردهایی عنوان كرد و گفت: با اجرای این طرح مردم به راحتی می توانند با هزینه های كم به درمان بیماری های حتی صعب العلاج و جراحی ها بپردازند.
وی بیان كرد: برگرداندن آرامش و ثبات داخلی یكی دیگر از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است به گونه ای كه در سالهای 91 و 92 بی ثباتی در قیمت ها و رشد روز افزون قیمت برخی اقلام مردم را كلافه كرده و تصمیم گیری برای سرمایه گذاران سخت شده بود.
فانی اظهار كرد: یكی از كارهای این دولت برگرداندن آرامش به ملت و سرمایه گذاران بود كه می خواستند در كشور سرمایه گذاری كنند.
وی همچنین كاهش تورم از حدود 42 درصد به حدود 12 درصد را یكی دیگر از كارهای مهم دولت یازدهم دانست و گفت: رئیس جمهوری قصد دارد این نرخ تورم را تك رقمی كند و در بخش ركود اقتصادی می توان گفت تا حدودی از این ركود خارج شدیم.
فانی گفت: امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است و امیدواریم با عملی شدن این سیاست ها توسط تیم اقتصادی دولت با مسئولیت معاون اول رئیس جمهور بتوانیم زمینه های حركت به سوی اقتصاد پویا را شاهد باشیم.
وزیر آموزش و پرورش كه به همراه رئیس جمهوری در بیست و هفتمین سفر استانی كاروان تدبیر و امید به كرمان سفر كرده است امروز (سه شنبه) به شهرستان های رفسنجان و انار رفت.
برچسب ها: تدبیر24 اصغر فانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: