تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱

ظریف آخر هفته به آفریقا می رود

وزیر امور خارجه اواخر هفته جاری برای دیدار با مقامات افریقای جنوبی عازم قاره سیاه خواهد شد.
به گزارش تدبیر24، حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری به سفر وزیر امور خارجه به افریقای جنوبی و ترکیه اشاره کرد و گفت: قرار است وزیر امور خارجه پایان هفته جاری به افریقای جنوبی و سپس به ترکیه سفر کند.

وی با بیان اینکه اولین سفر ظریف در دوره جدید به افریقا، با هدف برگزاری کمیسیون عالی مشترک ایران و افریقای جنوبی است، افزود: وزیر امور خارجه در این سفر گفتگوهایی را در ارتباط با سیاست خارجی و نگاه ایران نسبت به افریقا دنبال می کند.

عبداللهیان با بیان اینکه در این سفر بخش های تجاری و خصوصی در ترکیب هیئت همراه دکتر ظریف هستند، گفت: اقای ظریف دراین سفر با رئیس جمهور افریقای جنوبی دیدار خواهند داشت.

معاون عربی، افریقای وزارت امور خارجه گفت: دکتر ظریف در سفر به ترکیه نیز مباحث منطقه ای از جمله نشست ژنو دو و همکاریهای تهران و آنکارا را برای صلح در منطقه در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور توجهی خاصی به قاره افریقا دارد، گفت: 55 کشور در قاره افریقا وجود دارد و سفر دکتر ظریف به قاره افریقا یک اقدام مبارکی است و شاهد گسترس مناسبات در این قاره مهم جهان خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: