تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۶۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

خبر خوش برای سربازان متاهل

تدبیر24 :سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در راستای سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و به منظور خوشایندسازی سربازی برای سربازان متاهل، همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت فرمانده کل قوا، تسهیلات جدیدی برای سربازان متاهل در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات ابلاغ شده و لازم‌الاجراست، خاطرنشان کرد: براین اساس هر سرباز متاهل به ازای هر فرزند سه ماه از مدت زمان دوره ضرورتش کسر خواهد شد. همچنین مشمولان غایبی که تا تاریخ ابلاغ این مصوبه دارای غیبت شده باشند، در شمول این مصوبه قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه کلیه سربازان متاهل در شهر محل سکونت همسرشان به کار گرفته خواهند شد اظهار کرد: همچنین مرخصی کارکنان وظیفه متاهل از 22 روز در سال به 30 روز در سال افزایش یافته است.

کمالی ادامه داد: براساس این مصوبه، کارکنان وظیفه متاهل حداقل هفته‌ای سه روز بعد از ساعت کاری باید از پادگان‌ها ترخیص شوند. همچنین برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای که در پادگان‌ها برگزار می‌شود، سربازان متاهل در اولویت قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه این مصوبه از زمان ابلاغ لازم‌الاجراست، گفت: کلیه نیروهای مسلح باید در خرداد ماه آن را عملیاتی کنند.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا سربازان فعلی نیز امکان بهره‌مندی از این تسهیلات را دارند یا خیر، اظهار کرد: کلیه سربازان در حال خدمت و همچنین سربازان در حال آموزش نیز در شمول این مقررات قرار داشته و می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
برچسب ها: تدبیر24 سربازی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: