تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۶۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

گلریزان آزادی هفت هزار و 588 مددجو در ششم رمضان

تدبیر24 : به گزارش آستان، رمضان سال جاری با همت ستادهای دیه شعب استانی 264 آیین گلریزان آزادی محکومان جرایم غیرعمد در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

امید است با جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین شرکت کننده در این برنامه‌ها زمینه آزادی حداکثری هفت هزار و 588 نفر مددجویان جرایم غیرعمد حال حاضر در سطح زندان‌های کشور فراهم شود.
ستاددیه کشور طبق سنت هر ساله با دعوت از مسئولین عالی‌رتبه نظام جمهوری اسلامی و حامیان همیار این مجموعه مردمی امسال نیز عصر یکشنبه ششم رمضان‌المبارک با حضور و سخنرانی اصغر جهانگیر رییس سازمان زندانها، علاء میرمحمدصادقی رییس هیات مدیره و سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاددیه کشور این مراسم سنتی را در محل تالار آبگینه برپا می‌کند.

به گزارش آستان، ماه رمضان سال 95 تمامی استان‌های کشور (به جز استان قم) همگی میزبان جشن ‌گلریزان بوده و در این میان بوشهر و خوزستان به طور مشترک با 26 همایش و در رتبه‌های بعدی استان‌های سیستان و بلوچستان با 19 جشن و اردبیل با 18 آیین‌ آزادی، میزبان برپایی بیشترین تعداد این محافل معنوی خواهند بود.
برچسب ها: تدبیر24 گلریزان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: