تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۶۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

«موریانه زمین خواری» دستگیر شد

تدبیر24 :دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: یکی دیگر از زمین خواران شرق تهران، معروف به «موریانه زمین خواری» در حوزه شهرستان پردیس دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

حیدر فتاحی دادستان عمومی و انقلاب پردیس در گفت‌وگو با میزان از کشف چند فقره زمین خواری در شهرستان پردیس خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با زمین خواری یکی دیگر از زمین خواران شرق تهران با نام مستعار (م .ب) معروف به «موریانه زمین خواری» در حوزه شهرستان پردیس دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی افزود: مشارالیه با توسل به اقدامات متقلبانه مقادیر چشمگیری از اراضی را که اساسا متعلق به بیت المال بوده است را تصرف کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب پردیس تصریح کرد: میزان تصرفات این فرد در چهار پلاک ثبتی بوده است که مساحت تقریبا 47 هزار و 528 متر مربع بوده است.

فتاحی یادآور شد: این پرونده در حال تکمیل تحقیقات است و احتمال اینکه متهم در مکان‌های دیگر نیز تصرفاتی داشته باشد، وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: