تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۶۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
تدبیر24 در این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان و دوستداران وی و محمد پسر این هنرمند برگزار شد حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی گفت: حبیب هنرمند نجیب و فرهیخته‌ای بود و از هنرمندانی بود که در طول زندگی هنری‌اش به ابتذال کشیده نشد.

او در ادامه افزود: حبیب مسیر مشخص خود را پیدا کرده بود و آرام و بی‌حاشیه در طول این مسیر حرکت می‌کرد و همیشه مفاهیم خاصی در هنرش متجلی بود.او در حوزه موسیقی پاپ مشغول فعالیت بود اما موسیقی پاپی که از مبنا و یک تفکر برخوردار بود. حبیب در طول دوران فعالیتش هنرمند بسیار کم حاشیه‌ای بود و چند سال پیش با وعده‌هایی که در دولت قبل داده شد به ایران بازگشت اما متاسفانه این وعده‌ها عملی نشدند.

نوربخش با اشاره به مظلومیت حبیب خاطرنشان کرد: حبیب در طول دولت جدید درخواستی برای مجوز نداد و ما از اتفاقی که برای او افتاد متاسف هستیم. در هر حال رفتن او برای جامعه موسیقی ضایعه بزرگی بود، ما هم هنگامیکه ایشان فوت کردند مدام پیگیر این بودیم که ایشان را در تهران تشییع کنیم اما متاسفانه این امر محقق نشد و او در محل سکونتش دفن شد البته مردم در همان جا هم با حضور پررنگشان مراسمی باشکوه را برگزار کردند و نشان دادند که همیشه حامی هنرمندانشان هستند.

از جمله چهره هایی که در این مراسم حضور داشتند می توان به مهدی یراحی، ناصر و مصطفی پاشایی، مجید خراطها ، داریوش ارجمند، سعید شهروز و امیر تاجیک اشاره کرد.

حبیب محبیان روز جمعه 21 خرداد ماه به دلیل ایست قلبی در روستای نیاسته شهر رامسر درگذشت.

برچسب ها: تدبیر24 ، حبیب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها