تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۶۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
تدبیر24:  محققان دریافتند نوجوانانی که دچار سرخوردگی ،سرپیچی و بزهکاری می شوند معلول همانندسازی با معیارهای اخلاقی خانواده های خود هستند.

به گزارش آستان از ساینس؛یکی از راهکارهایی که به افراد در سنین نوجوانی کمک می کند تا اسیر بزهکاری و رفتارهای ناپسند اخلاقی نشوند شرکت در برنامه های آموزشی غیر رسمی است.حضور در برنامه های غیر رسمی رشد توانایی های ذهنی افراد را افزایش می دهد.

زمانی که افراد در سنین نوجوانی ارتباط منطقی با والدین خود برقرار کنند و درک درستی از شرایط پیرامونی خود داشته باشند نه تنها رشد ذهنی شان ارتقا پیدا می کند بلکه از سرخوردگی نیز دور می شوند.

اغلب فرزندانی که از سوی والدین خود درک نمی شوند حتی با وجود امکانات رفاهی و سرگرمی های مختلف نیز باز هم احساس تنهایی و انزوا می کنند.بنابراین برقراری ارتباط با گروه همسالان و پذیرش اجتماعی در رشد مهارت های اجتماعی افراد نوجوان تاثیر گذار است.

پژوهش ها نشان می دهد داشتن یک رابطه سالم با گروه همسالان باعث می شود افراد در سنین پایین تر جامعه پذیر و اجتماعی شوند و اغلب افرادی که در دوران تحصیل مشکلات یادگیری و رفتاری دارند از سوی گروه همسالان خود طرد شده اند بنابراین عدم پذیرش اجتماعی نه تنها آسیب زا است بلکه بر تمام جنبه های رشدی افراد نیز تاثیر می گذارد.

اغلب افرادی که با کمبود مهارت های اجتماعی رو به رو هستند مشکلات رفتاری و شکست در تکلیف تحصیلی را تجربه می کنند.از این رو محققان بر این باورند که تامین نیازهای عاطفی فرزندان از پیش شرط های اصلی برای داشتن یک رابطه اجتماعی سازنده است.

همچنین عواملی مثل روابط صمیمانه با اعضای خانواده و دوستان،کیفیت مطلوب آموزش،استراتژی منسجم و منطقی برای مدیریت رفتار تاثیر بسزایی در تربیت اجتماعی افراد دارد.

منبع:آستان
مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، نیاز عاطفی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها