تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۶۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

علاقه کارگران مرا در هر مرحله شرمنده کرد.

تدبیر24: یادگار گرامی امام راحل با اشاره به حضور خود در جمع كاركنان و مهندسين ايراني در سريلانكا گفت: بى شک حضور مهندسین و توانایى هاى آنان در خارج از کشور و عرضه خدمات مهندسى به سایر کشور ها وقتى با موفقیت همراه باشد باعث افتخار هر ایرانى است.

آيت الله سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

امروز توفیق شد و با حضور در جمع کارکنان و مهندسین ایرانى سد "اوما اویا" در سریلانکا با یکى از افتخارات مردان سرزمین خودمان آشنا شوم. جمعى حدود ٣٥٠ نفر ایرانى در کوه هاى بلند مرکز سریلانکا مشغول ساختن سد و انتقال آب در این کشور هستند. بى شک حضور مهندسین و توانایى هاى آنان در خارج از کشور و عرضه خدمات مهندسى به سایر کشور ها وقتى با موفقیت همراه باشد باعث افتخار هر ایرانى است. امروز با توجه به تعداد انبوه متخصصین مى توان به این نوع اشتغال زایى که همراه با صدور فرهنگ ایرانى و اسلامى ماست، همت گماشت.

علاقه کارگران مرا در هر مرحله شرمنده کرد.

امید است صنعت ما بتواند در آینده پروژه هاى بزرگى را به دست آورده و به سبب آنها ایران و ایرانى را بهتر به جهان معرفى کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: