تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
ستاره هلندی پیشین میلان تاکید کرد هرگز نگفته که به خاطر حضور ماسیمیلیانو آلگری روی نیمکت روسونری، این تیم را ترک کرده است.
به گزارش  تدبیر24، کلارنس سیدورف با تکذیب شایعات اخیر در خصوص وجود اختلاف میان وی و آلگری، سرمربی میلان، تاکید کرد اشتباه در ترجمه حرف‌های او سبب سوءتفاهم برای رسانه‌ها شده است.
سیدورف اخیرا گفت‌وگویی با شبکه اسپورت تی وی برزیل انجام داد که گروهی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند او در این مصاحبه علیه آلگری حرف زده است. سیدورف 37 ساله اما این موضوع را تکذیب کرد و به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ترجمه حرف‌هایم اشتباه بود. من اصلاً آن طوری که رسانه‌ها ادعا کرده‌اند، حرف نزدم. من برای آلگری آرزوی موفقیت دارم و دوست دارم شاهد اوج‌گیری میلان باشم.
سیدورف افزود: هرگز نخواسته‌ام و تلاش نکرده‌ام که علیه میلان یا سرمربی‌اش موج منفی به راه بیندازم و متاسفم اگر با مصاحبه اخیرم مسبب به وجود آمدن جنجال شده‌ام. در آن مصاحبه من فقط داشتم به سوالاتی درباره دلیل رفتنم از میلان توضیح می‌دادم اما با این حال اگر پاسخ‌هایم به عنوان نوعی حمله به آلگری تلقی شده است، عذرمی‌خواهم. من به تصمیماتی که توسط آلگری گرفته شد احترام گذاشتم و به همین خاطر تصمیم به ترک میلان گرفتم.
سیدورف 2 سال پیش همچون دیگر ستاره‌های کهنه‌کار میلان مانند آلساندرو نستا، جنارو گتوزو و ماسیمو آمبروزینی قربانی در فهرست اخراجی‌های آلگری قرار گرفت و روسونری را ترک کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها