تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۶۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

کابینه فعلی شجاعت لازم برای تصمیم گیری را ندارد

تدبیر24:   عضو كميسيون كشاورزي مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب اشتغال و افزایش بیکاری گفت: دورنمای فعلی بر این است که بیشتر از امیدواری، ناامیدی در بین بیکاران حاکم است.

دكتر شمس الله شريعت نژاد در گفت و گو با خبرنگار آستان گفت: اگر در این شرایط مردم از ما نمایندگان سوال کنند که در همین شرایط با همین کابینه چه دورنمایی را پیش بینی می کنید بی شک خواهند گفت که زیاد جای امیدواری نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید جرات و جسارت برخی از وزرا بیشتر شود،گفت: دولت باید تصمیماتی بگیرد که امیدواری را در بین مردم افزایش دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به توانایی های جغرافیایی کشورمان گفت: در بخش کشاورزی و منابع طبیعی هیچ کار مناسبی انجام نداده ایم.

وی در تشریح دلایل خود گفت: در هشت سال گذشته یک پارک جنگلی در شمال کشور ایجاد نکرده ایم، این در دولتی که مدعی تدبیرو امید است، کار بسیار خوبی است که با حداقل هزینه یک راندمان بالایی در حوزه اشتغال و درآمد ایجاد کند.

شریعت نژاد افزود: به نظر می آید که کابینه فعلی شجاعت لازم برای تصمیم گیری را ندارد و محافظه کارانه رفتار می کنند و به همین دلیل می بینیم که رکود و تورم را با هم داریم و از هر دو جانب ضربه می خوریم.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید ابتدا ضرفیت ها را شناسایی کند و سپس به دنبال اشتغالزایی باشد،گفت: چرا هنوز دولت نتوانسته ضرفیتهای اشتغالزایی را شناسایی کند، به دلیل اینکه هماهنگی بین دستگاههای دولتی نیست و هر کدام ساز خودشان را میزنند. در صورتی که وزار کار باید با وزارتخانه صنعت و کشاورزی و دیگر بخشها هماهنگ باشد و متاسفانه این هماهنگی وجود ندارد.

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: در حال حاضر بیشترین نگرانی ما از همین بخش است و می بینیم که بین وزرای اقتصادی هماهنگی و همفکری وجود ندارد که می بایست در این مورد تجدید نظر صورت بگیرد.

وی با اشاره به آمارها و ارقامی که در بخشهای گوناگون اقتصادی مطرح می شود ،گفت: چرا باید وضعیت بیکاری روز به روز بیشتر شود؟ چرا صنعت و کشاورزی هماهنگ نیست و یک باره می بینیم آمارهای نگران کننده ای از بحران صنایع و کشاورزی رسانه ای می شود؟

عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به اینکه در حال حاضر آمارهای نگران کننده ای از تبدیل زمین کشاروزی به ویلا مطرح می شود، گفت: زمینهای برنجکاری را به ویلا تبدیل می کنند و از سوی دیگر شاهد هستیم بخشی از درآمد کشور به واردات برنج اختصاص پیدا می کند. در این شرایط چه کسی مقصر است؟

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان نباید اجازه بدهیم زمین کشاروزی به ویلا تبدیل شود، گفت: این ساده ترین کاری است که می توان آن را مدیریت کرد که نمی کنیم  تا آنکه دستگاه قضا وارد معرکه می شود و نمایندگان مجلس فریادشان به آسمان می رود در حالی که دولت می بایست این مساله را مدیریت می کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: