تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۶۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
تدبیر24: "یدالله موحد" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به مناسب فرارسیدن سالروز با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو، تخفیف یا تبدیل مجازات 705 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند، که 10 مورد از آن‌ها مربوط به استان کرمان می‌باشد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان اعلام کرد: از مجموع این افراد، 6 نفر مربوط به پرونده‌های غیراعدامی و 4 مورد مربوط به محکومان اعدام است که با این عفو، مجازات آن‌ها به حبس ابد کاهش یافته است.

موحد با بیان اینکه تمام جرایم متهمین یاد شده در حوزه‌ موادمخدر می باشد،گفت: تعداد دو نفر از مشمولان این عفو، پایان محکومیت داشته و از زندان آزاد شدند.
برچسب ها: تدبیر24 ، اعدام ، عفو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها