تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۶۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
  تدبیر24: عاقبت ماجراي كشدار لغو كنسرت‌ها به مجلس هم كشيده شد و حالا سه نماينده قصد دارند درباره لغو كنسرت‌ها از وزير ارشاد سوال كنند. عبدالكريم حسين‌زاده، نايب‌رييس فراكسيون اميد در گفت‌وگو با ايسنا از طرح يك سوال مشترك اصلي خودش، علي مطهري و بهرام پارسايي از علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد درمورد لغو مجوز كنسرت‌ها، تامين امنيت كنسرت‌ها و مسووليت پذيري وزير در قبال برنامه‌هاي فرهنگي كه براي آنها مجوز صادر مي‌شود، خبر داده است.
به گفته او اين سوال سه‌شنبه گذشته تقديم هيات رييسه مجلس شده و هيات رييسه سوال از وزير ارشاد را به كميسيون فرهنگي مجلس ارجاع داده است. يكشنبه گذشته هم ٣٢ نماينده در تذكري كتبي از جنتي خواستند تا توضيح دهد علت عقب‌نشيني وزير و مستثني كردن شهر مشهد از فعاليت‌هاي فرهنگي چه بوده است.
ماجراي عقب‌نشيني دردسر ساز وزير ارشاد
سوال و تذكر اين نمايندگان به وزير ارشاد بعد از بالا گرفتن ماجراي لغو كنسرت‌هاي مجوز‌دار در مشهد اتفاق افتاد. علي جنتي بعد از اصرار امام جمعه مشهد براي عدم برگزاري كنسرت در اين شهر و لغو مكرر كنسرت‌ها در استان خراسان در اظهارنظري گفت: با توجه به مزين بودن شهر مشهد به مرقد مطهر امام رضا(ع)، اجراي كنسرت‌ها در اين شهر مخالفاني از جمله نماينده محترم ولي فقيه در خراسان رضوي داشت كه ما به نظر ايشان احترام گذاشته و با اينكه اين كنسرت‌ها مشكل خاصي نداشت، از ادامه اجراي آنها در اين شهر صرف‌نظر كرديم.
عقب‌نشيني وزير ارشاد از برگزاري كنسرت‌هاي قانوني و مجوزدار در مشهد با واكنش‌هاي مختلفي همراه شد. از جمله رييس‌جمهور در مراسم ديدار با جامعه پزشكي كشور نسبت به حاشيه‌هاي پيش آمده در اين باره واكنش نشان داد و گفت: «يك جا مي‌خواهد كنسرتي برگزار شود مجلس قانون‌گذاري شكل مي‌گيرد در حالي كه ما مجلس شوراي اسلامي داريم و هركسي كه صبح بيدار مي‌شود و يك تريبون پيدا مي‌كند نمي‌تواند قانون‌گذاري كند و وزير نبايد نيز تبعيت كند چرا كه وزير بايد تابع قانون باشد.»
روحاني كه از عقب‌نشيني وزير ارشاد ناراضي بود، گفت: «از نظر من هيچ وزيري در برابر هيچ فشاري نبايد كوتاه آيد و عقب‌نشيني كند. اگر قرار است قانوني وضع شود بايد از طريق مجلس اقدام شود و مراحل خود را در شوراي نگهبان طي كند و در نهايت رييس‌جمهور آن را ابلاغ كند تا عملي شود.»
منبع:اعتماد
برچسب ها: تدبیر24 ، علی جنتی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها