تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۶۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
   تدبیر24: صالح دلدم، کارگردان اصلاح‌طلب و مسئول شاخه هنرمندان حزب مردم‌سالاری به عیادت سید علیرضا سجادپور تهیه کننده با سابقه سینما مدیرکل سابق سینمای حرفه‌ای وزارت ارشاد رفت.

بنا به گزارش ارسالی به «سحام»، سجادپور که دچار عارضه داخلی انسداد روده گردیده، مورد عمل جراحی قرار گرفته و اکنون در بیمارستان بقیه الله تهران تحت نظر پزشکان قرار دارد.

از دیگر چهره‌های حاضر ملاقات کننده می‌توان به جواد شمقدری معاون سینمایی سابق وزارت ارشاد، محسن محسنی نسب، محمدرضا تخت کشیان و تعدادی دیگر از هنرمندان سینما و تلویزیون اشاره نمود.

تیم مدیریتی شمقدری – سجادپور علیر‌غم فعالیت در دولت دهم، کارنامه قابل دفاعی از خود بر جای گذاشتند که از آن جمله می‌توان به رفع توقیف و نمایش فیلم‌های توقیف شده در دولت‌های قبل مانند به رنگ ارغوان، کتاب قانون، سنتوری و … اشاره نمود.

سجادپور و شمقدری که از مخالفان وزارت ارشاد صفارهرندی و مدیریت جعفری جلوه بر سینمای ایران بودند، توانستند در دوران مدیریت خود بر سینمای ایران تا حدی فضای حاکم را باز کنند که از آن جمله 
می‌توان به ساخت و نمایش فیلم‌هایی مانند گشت ارشاد، دموکراسی تو روز روشن، زندگی خصوصی، من مادر هستم، پل چوبی و … در دوران مدیریت آن‌ها علیرغم فشارهای حاکم از سوی گروه‌های تندرویی مانند انصار حزب الله و حوزه هنری سارمان تبلیغات اسلامی اشاره نمود.

این موضوع تا جایی پیش رفت که سجادپور در مقابله با تصمیم فراقانونی و فشار حوزه هنری مبنی بر عدم اکران فیلم‌های مجوز دار ارشاد در سینماهای مصادره‌ای این نهاد زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی، از صدور حواله اکران جهت سینماهای حوزه هنری ممانعت به عمل آورد که در نهایت منجر به پرونده‌سازی‌هایی برای سجادپور و خداحافظی وی از مدیریت سینمای ایران گردید.

این در حالی است که در دولت فعلی شاهد عقب‌نشینی‌های پی در پی تیم مدیریتی علی جنتی – حجت‌الله ایوبی در برابر گروه‌های فشار و حوزه هنری هستیم به طوری‌که حتی ایوبی و جنتی، حجت‌الاسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی را به عنوان عضو شورای پروانه نمایش نیز منصوب کرده‌اند!....
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها