تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
کد خبر: ۶۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

یهودیان افراطی مانع از تردد زنان می شوند

تدبیر24:یهودیان افراطی زنان را از تردد در خیابان‌های اصلی شهر قدس منع کردند 
 
به زنان در محله "ما شاریم" قدس تاکید شده تا از خیابان‌های اصلی این منطقه که محل سکونت یهودیان افراطی است استفاده نکرده و برای رفت و آمد از خیابان‌های فرعی عبور کنند! 
 
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، بر روی پوسترهای نصب شده در این منطقه از زنان خواسته شده تا از حضور در خیابان اصلی در جریان برگزاری مراسم دینی جشن "سوکوت" خودداری کنند و برای عبور و مرور از خیابان های فرعی استفاده کنند. 
 
دادگاه عالی در اسرائیل شش سال قبل جداسازی جنسیتی در خیابان های اسرائیل را منع کرد اما یهودیان افراطی که اقدام به نصب این پوسترها کرده‌اند به دنبال ادامه روند جداسازی زنان از مردان در خیابان‌های اسرائیل به ویژه در جریان برگزاری این مراسم هستند. 
 
به گزارش روزنامه یدیعوت آحارانوت، بر روی این پوسترها نوشته شده است: از زنان می خواهیم تا از حضور در خیابان های اصلی منطقه امتناع کرده و از خیابان های فرعی استفاده کنند. 
 
"هیدوش" که یک سازمان برای برگزاری کمپین های آزادی مذهب و برابری است درخواستی را به شورای حقوقی قدس فرستاده تا به این وضعیت رسیدگی کند. 
 
خاخام اوری رگف، مدیر این سازمان گفت: نمی توان در خیابان اصلی یک شهر به ویژه در منطقه‌ای با جمعیت یهودیان افراطی شاهد طرد زنان باشیم.
برچسب ها: تدبیر24 یهود
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: