تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
ناکامی فدراسیون فوتبال در برگزاری اردوی آماده‌سازی و بازی تدارکاتی برای تیم‌ملی آتش خشم کارلوس کی‌روش را شعله‌ور کرد.
  تدبیر24:  ناکامی فدراسیون فوتبال در برگزاری اردوی آماده‌سازی و بازی تدارکاتی برای تیم‌ملی آتش خشم کارلوس کی‌روش را شعله‌ور کرد. انتقادهای تند او از عملکرد فدراسیون باعث شد امیر عابدینی به‌عنوان سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون از رفتار مرد پرتغالی گله کرده و ادعایی عجیب را مطرح کند. ادعایی که باعث شد کی‌روش جنجالی عظیم را به پا کند.

افشاگری عابدینی
امیر عابدینی به‌عنوان مدیر کمیته اقتصادی فدراسیون از اظهارات اخیر کی‌روش به تندی انتقاد کرد. او مدعی شد فدراسیون همه امکانات لازم را برای تیم‌ملی فراهم کرده و سرمربی تیم‌ملی فقط بهانه‌گیری می‌کند. درحالی‌که تیم‌ملی ایران با ارایه بازی‌های درخشان در دور رفت مرحله مقدماتی جام‌جهانی صدرنشین گروه شده، عابدینی درخواست عجیبی از کی‌روش مطرح کرده و از او خواسته اگر نمی‌تواند در ایران کار کند، استعفا بدهد و برود. عابدینی مدعی شده همه رده‌های فوتبال ایران با مربیان ایرانی موفق هستند و فقط تیم بزرگسالان است که با کی‌روش تنش دارد.

تا بامداد در انتظار عابدینی
مشخص بود که حرف‌های تند عابدینی آتش کی‌روش را شعله‌ور می‌کند. او به تندی علیه عابدینی موضع گرفت و ادعا کرد با حرف‌هایی که از او شنیده یاد تهدیدهای اسدی افتاده است. تهدیدهایی که هرگز با آنها مدارا نکرد و نتیجه‌اش هم این شد که اسدی دیگر هیچ دخالتی در کارهای تیم‌ملی نمی‌کند. بخش دیگری از صحبت‌های عابدینی که مدعی شده بود بعد از بازی با سوریه تکلیف کی‌روش را مشخص می‌کنیم، از اصلی‌ترین مواردی بود که باعث عصبانیت شدید این مربی شد. او عصر پنجشنبه به فدراسیون فوتبال رفت و به خبرنگارانی که در روز تعطیلی‌شان شاهد یکی از بزرگترین جنجال‌های تیم‌ملی بودند، گفت: «علت حضورم در فدراسیون فوتبال همین تهدیدهاست. برای همین در فدراسیون مستقر شدم تا علت این تهدیدها را بدانم. متاسفانه بعد از بازی با سوریه زمان نخواهم داشت تا بیایم و علت آن را بدانم. همین حالا می‌خواهم در این‌جا مشکل را حل کنم.» البته درنهایت با نرفتن عابدینی به فدراسیون ساعت یک بامداد او و افشین پیروانی فدراسیون را ترک کردند. کی‌روش در هنگام خروج گفت: «عابدینی شهامت حضور نداشت.»

عابدینی:  مگر من اسیر کی‌روش هستم؟
عابدینی درباره اقدامات و اظهارات کی‌روش اینطور واکنش نشان داد: «من خبر نداشتم که کی‌روش به فدراسیون رفته و منتظر من است.‌ای کاش تاج یک تماس با من می‌گرفت و یک کلام می‌گفت که به فدراسیون بروم.» البته او در بخش دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: «کی‌روش بگوید مگر اسیر او هستم؟ مگر اجیر کی‌روش هستم که اکنون با حرف او به فدراسیون بروم؟ کی‌روش اجازه می‌داد شنبه تاج از سفر بازگردد و با هم به فدراسیون می‌رفتیم.»

حمایت رئیس از کی‌روش
مهدی تاج با تکذیب حرف‌های عابدینی درباره اولتیماتوم دادن فدراسیون به کی‌روش اعلام کرد که هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که مربی موفق اولتیماتوم بگیرد. او حق را به کی روش داده و گفته است: «باید بپذیریم که فوتبال ما از امکانات حرفه‌ای برخوردار نیست. فدراسیون تمام تلاش خود را برای رفع این کمبودها انجام داده و کی‌روش هم در مصاحبه‌هایش به این موضوع اذعان داشته اما نمی‌شود مشکلات را کتمان کرد. کی‌روش هم این امکانات را برای فوتبال ما می‌خواهد و بعد از او اینها برای فوتبال ما می‌ماند.»

منبع: روزنامه شهروند

مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، کی روش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها