تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۷۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
  تدبیر24:سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی از ارائه طرحی با 76 امضا به هیئت رئیسه مجلس خبر داد که به دنبال جایگزینی مجازات‌های دیگر به جای اعدام برای کسانی است که به دلیل فقر و یا گرفتاری،‌ مواد مخدر حمل کرده‌اند و یا در این زمینه مرتکب تقصیر یا قصور شده‌اند اما سوء پیشینه ندارند. 
 
حسن نوروزی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: امروز طرحی را با 76 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی کردیم که می گوید کسانی که حامل مواد مخدر بوده و یا در دام قاچاقچیان مواد مخدر افتاده اند و در صورت نداشتن سوء پیشینه نباید اعدام شوند.  
 
وی تصریح کرد: کسانی که باندی عمل می کنند و در مقابل مأموران قرار می گیرند و با سلاح سرد و گرم می جنگند و یا کسانی که معروف به قاچاقچیان اساسی مواد مخدر و دارای سوء پیشینه هستند این افراد باید با عنوان مفسد فی الارض از روی زمین پاکسازی و اعدام شوند.  
 
نوروزی ادامه داد: اما کسانی که به دلیل فقر و یا گرفتاری،‌ مواد مخدر حمل کرده اند و یا در این زمینه مرتکب تقصیر یا قصور شده اند معتقد هستیم باید از مجازات های دیگر مثل حبس ابد یا مصادره اموال یا غیر آن استفاده کرد.  
 
وی گفت: این طرح را به هیئت رئیسه مجلس ارائه کردیم و قطعاً در مجلس شورای اسلامی بحث خواهد شد.  
 
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: از همه حقوقدانان نظام اسلامی درخواست می کنیم در این زمینه به ما کمک کنند و این موضوع به خاطر مباحث فشارهای خارجی و اینگونه مباحث نیست بلکه خودمان به این نتیجه رسیده ایم.  
 
وی تأکید کرد: ما مخالف از بین بردن مفسد فی الارض نیستیم. 
مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، اعدام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها