تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۷۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز اعلام کرد.
تدبیر24 »در دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز تخلفاتی رخ داده که پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی این کمیته رای خود رابه شرح زیر صادر کرد:

۱-تیم پرسپولیس به دلیل فحاشی تماشاگران به تیم، مربی و بازیکن حریف که مستند به بند ۳ ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی  می باشد ، به پرداخت۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

۲-تیم پرسپولیس به دلیل پرتاب نارنجک و سنگ توسط تماشاگران به داخل زمین مسابقه به استناد بند۱ ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی باید مبلغ ۵۰ میلیون ریال پرداخت نماید.

۳-کمال کامیابی نیا بازیکن تیم پرسپولیس به خاطر اهانت به داور مسابقه و لگد زدن به تابلوی تبلیغاتی بعد از اخراج  که مستند به ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی است، به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ ۵۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

۴-علیرضا پژمان کمک مربی تیم تراکتور سازی تبریز به دلیل اهانت به داور مسابقه که منطبق با مفاد ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی است به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ ۵۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

آرای صادره قطعی است.

برچسب ها: پرسپولیس ، محروم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها