تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵

مرگ خاموش جان یک خانواده را گرفت

قاتل نامرئی جان اعضای خانواده‌ سه نفره را در محله فیروزآباد ورامین گرفت.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به وقوع این حادثه گفت: ‌در ساعت 12:19 ظهر امروز حادثه گازگرفتگی به آدرس جاده ورامین، محله فیروزآباد به سامانه 125 اطلاع داده شد.
وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ایستگاه 86 از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند، گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که زوجی جوان به همراه فرزند خردسالشان در یک منزل ویلایی دو طبقه دچار گازگرفتگی شده‌اند.
ملکی با بیان اینکه این زن و مرد 25 و 30 ساله در طبقه بالا و پسربچه پنج ساله ‌شان در طبقه اول دچار مسمومیت شده بود به ایسنا گفت: آتش‌نشانان پس از ورود به محل و خارج کردن این سه تن آنان را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی مرگ اعضای این خانواده را به علت استنشاق گاز سمی منواکسید کربن تایید و اعلام کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردای تهران نشت گاز از آبگرمکن و بخاری، بسته بودن منافذ ورود و خروج هوا و عدم نصب کلاهک مناسب برای دودکش‌ها را از علل وقوع این حادثه اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان پس از ایمنسازی محل در ساعت 13 به عملیات خود خاتمه دادند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: