تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶

آغاز بازسازی حزب "کارگزاران"

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: حزب کارگزاران در مرحله آغاز بازسازی خود است و این حزب در چارچوب جبهه اصلاحات حرکت خواهد کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از تسنیم، حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در جمع خبرنگاران گفت: در مورد مذاکرات ۱+۵ امیدواریم ملت ایران امروز و یا فردا اخبار خوبی از این مذاکرات بشنوند.

وی افزود: به هر حال ما بر روی مواضع اصولی خود هستیم و منافع خود را دنبال می‌کنیم. البته دنیا هم متوجه شده که راه صحبت‌ با ملت ایران راه مذاکره است. 

مرعشی تصریح کرد: ایران یک قدرت واقعی در منطقه و خاورمیانه است و چون تاثیرگذار است، باید با ایران مذاکره داشته باشیم. موضوع امروز ما این است که بتوانیم رابطه با دنیا را بازسازی کنیم. 

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اظهار داشت: به هر حال یک امر طبیعی است که تیم مذاکره کننده نماینده ملت ایران است و مورد اعتماد رهبری و مردم نیز بوده و دنیا نیز آنها را جدی تلقی می‌کند. 

وی در ادامه در خصوص برگزاری جلسات حزب کارگزاران گفت: جلسات حزب برگزار می‌شود. البته ما پیش از انتخابات نیز فعالیت می‌کردیم. 

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در همین زمینه افزود: حزب کارگزاران در مرحله آغاز بازسازی خود است و این حزب در چارچوب جبهه اصلاحات حرکت خواهد کرد. 

مرعشی در ادامه درباره احتمال حضور ناطق نوری در عرصه سیاست گفت: ما از حضور مجدد آقای ناطق در مباحث سیاسی استقبال می‌کنیم. البته آقای عارف از شخصیت عالی و مفیدی برخوردار است. ولی ما هنوز وارد بحث انتخابات نشده‌ایم و برای ورود به آن هنوز زود است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: