تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
آیین نکوداشت روز جهانی سندرم داون سوم اسفند ماه به همت کانون خیریه سندرم داون و فرهنگسرای ارسباران با حضور هنرمندان، ورزشکاران، فعالان اجتماعی، افراد با سندرم داون و خانواده‌های آنها در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

تدبیر24 »سندرم داون مجموعه علائم بدنی وذهنی و عارضه ای خاص است که علت این پدیده نوعی بی نظمی در ترتیب کوروزومی است که د ر مراحل جنینی و هنگا م تقسیم سلولی رخ می دهد، افراد با سندرم داون در سلولهای بدن خود به جای 46کروموزوم 47 کروموزوم دارند

كانون خیریه سندرم داون ايران مركزي غير انتفاعي و مستقل است كه با هدف ارتقاء رشد جسمي و ذهني افراد سندرم داون تلاش مي كند و در راستاي اهدافش از بدو تولد تا بزرگسالی عضو می پذیرد و بیش از 1400 نفر عضو دارد.

توانبخشی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، آموزش ذهنی، موسیقی درمانی و بازی درمانی ، برگزاری جلسات مشاوره ماهانه رایگان و... از جمله خدماتی است که این کانون به افراد با سندرم داون و خانواده‌های آنها ارائه می‌کند.

به پشتوانه حمایت‌های کانون خیریه سندرم داون بسیاری از افراد با سندرم داون موفق به کسب افتخاراتی در زمینه‌های گوناگون ورزشی، هنری و ... در سطح ملی و بین‌المللی شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها