تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۷۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

بالگرد ملی صبا 248 رونمایی شد

در سیصد و پنجاه و سومین روز از سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حضور سردار دهقان وزیر دفاع و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بالگرد ملی صبا 248 که به دست متخصصان افتخار آفرین شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد ایران وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است رونمایی شد. در ادامه با تک شات همراه باشید.

تدبیر24 »سردار دهقان در مراسم رونمایی از این بالگرد ملی طی سخنانی اظهار داشت، مفتخریم که در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل یکی از پروژه های مهم که حقیقتا از نمادهای اقتصاد مقاومتی می باشد را امروز رونمایی کنیم.

دهقان افزود:

بالگرد ملی صبا 248 در کلاس وزنی سبک و متوسط کاربری چند منظوره، دو موتوره، چهار ملخه و با ظرفیت 8 سرنشین قادر است ماموریت های حمل و نقل بار و مسافر و عملیات امداد و نجات، عکس برداری و شناسایی، آمبولانس هوایی، عملیات فرا ساحلی و تاکسی هوایی را انجام دهد


وزیر دفاع، استفاده از فناوری های روز در حوزه ناوبری، هدایت و سامانه های مکانیکی، کارکرد قابل قبول در حالت یک موتور خاموش، قابلیت اطمینان بالا، صدا و ارتعاشات کم و سرعت بالا، قابلیت عملیاتی در محدوده دمایی 25- تا 55 درجه سانتی گراد و بدنه آیرودینامیکی مناسب را از جمله مشخصات فنی بالگرد 248 ذکر کرد و تصریح کرد که این بالگرد بر اساس نیاز مشتریان نظامی و غیر نظامی و قابلیت صادرات به بازارهای بین المللی خصوصا کشورهای اسلامی با قیمت رقابتی قابل عرضه می باشد.

سردار دهقان با تشکر و قدردانی از همه مراکز علمی، دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان که وزارت دفاع را در تحقق این پروژه ملی یاری و حمایت کردند تصریح کرد:

حرکت به سمت طراحی و ساخت بالگردهای سنگین را به طور جدی در دستور کار داریم که امیدواریم بتوانیم در سال های آتی این مهم را نیز تحقق بخشیم.

برچسب ها: فناوری بالگرد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: