تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۷۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
برخی از مخالفان آقای حسن روحانی با ذکر استدلال‌های عجیبی اظهار می‌کنند که به طورحتم، آقای روحانی موفق به پیروزی درانتخابات سال ۹۶ نخواهد شد.
تدبیر24 » جالب اینجاست که برخی از این افراد وقتی سخنرانی می‌کنند، به طور عادی، عده‌ای انگشت‌شمار پای صحبت‌های آنها می‌نشینند حال مشخص نیست با این سطح از محبوبیت برای چه کسی شرایط سیاسی و اجتماعی کشور را تحلیل می‌کنند. این گروه‌ها و اشخاص اطلاع درست ودقیقی از مردم ندارند که بتوانند فضای پیچیده اجتماعی کشور را بشناسند. این افراد سعی دارند تا با ایجاد چنین جو‌ رسانه‌ای علیه روحانی، سبد رای رئیس جمهور را برای انتخابات آتی، کوچک کنند. نظر افراد در سبد آراء مردم بی‌تاثیر نیست، اما این موضوع بستگی با آن دارد که چه‌کسی این اظهارات را مطرح کند. مردم به درجه‌ای از آگاهی و پختگی رسیده‌اند که تشخیص ‌چنین بحث‌هایی با چه هدفی است. هرچه زمان به پیش می‌رود، آگاهی و هوشمندی مردم بیش از پیش نمایان می‌شود. آقای روحانی میراث‌دار وضعیتی است که از دولت قبلی به جای مانده. وضعیت کشور به گونه‌ای بود که هر کارشناس و صاحب‌نظری که اطلاع دقیق از وضع کشور داشته باشد، معتقد است به عملکرد دولت فعلی احترام می‌گذارد. دولت تدبیر و امید کارهای بسیار ارزشمندی در این مدت انجام داده و توانست کشور را از سراشیبی نجات دهد. این موضوع نیز برای همه مردم روشن است. جریان مقابل روحانی به شیوه به اصطلاح«تفرقه بینداز وحکومت کن» پیش می‌روند و تلاش می‌کنند که با ایجاد چنین فضاهایی با روحانی رقابت‌کند. عملکرد و برنامه این افراد روشن است. حسن روحانی در انتخابات آتی مطالبی را از دوران نهم و دهم خواهد گفت که اصولگرایان و تندروها شرم کنند که از چنین دولتی هشت سال حمایت کردند. به طوریقین هرکدام از چهره‌های اصولگرا در سال ۹۶ به میدان بیاید، موقعیت روحانی از آنها بهتر است. در انتخابات‌های اخیر نیز نشان داده شد که وحدت در اصولگرایان نیست و نخواهد بود. برخی از اصولگرایان معتدل که به فکر کشور هستند و دیدی باز نسبت به مسائل دارند، درکنار آقای روحانی خواهند بود. تندروها به جای اینکه به دلیل فجایع و هزینه‌هایی که در دولت‌های نهم و دهم به کشور وارد کردند، از مردم عذرخواهی کنند، بحث‌ها ی انحرافی را مطرح می‌کنند. از نظر شرعی و عقلی برآقای روحانی تکلیف است که فجایع باقی مانده از عملکرد دولت قبل را با مردم در میان بگذارد. آقای روحانی باید به مردم اعلام کند که این افراد چه بر سرکشور آوردند و مردم بهتر از قبل‌ آنها را بشناسند. آنگاه مشخص می‌شود که آیا حسن روحانی مورد وثوق مردم است یا خیر. مردم می‌دانند که اداره مملکت با این همه کارشکنی ومانع‌تراشی چقدر دشوار است. سفره مردم با شعارهای این گروه‌ها پرنمی‌شود. جریان تندروی اصولگرایی تریبون‌ها را تحت هدایت خود درآورده و دائما درحال تخریب حسن روحانی است، اما نمی‌گویند که دولت تدبیرو امید، تورم چهل درصدی را تک‌رقمی کرد و کشور را با رشد منفی اقتصادی از احمدی‌نژاد تحویل گرفت. این افراد به جای ارائه تحلیل‌های عجیب، بیندیشند که چرا در انتخابات سال گذشته، متحمل چنین شکستی شدند؟



سیدفاضل موسوی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها