تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه پلیس به‌مناسبت فرا رسیدن سال نو، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم محیطی امن و آرام برای شهروندان فراهم کنیم.
تدبیر24 »سرهنگ علی آزادی صبح امروز در نشست خبری، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که پلیس برای امسال به‌ویژه بحث چهارشنبه آخر سال انجام داده، توجیه چهره به چهره در مدارس و مساجد بوده است.

وی تصریح‌ کرد: با توجه به اتفاقاتی که متاسفانه در روز چهارشنبه‌سوری رخ می‌دهد، همه کارهای پیشگیرانه را انجام داده‌ایم و امیدواریم والدین نیز امروز در کنار فرزندان خود بوده و مانع انجام اقداماتی شوند که آسیب‌زا است.

آزادی با اشاره به کشف ۸۰۰ هزار نوع موادمحترقه در استان طی روزهای گذشته، تصریح‌ کرد: پلیس در آماده‌باش به‌سر می‌برد و به کسی نیز اجازه ایجاد خطر برای خود و دیگران نمی‌دهیم و قطعا مانع هنجارشکنی خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه به هیچ‌کس اجازه ایجاد راه‌بندان و ناامنی ندارد، افزود: مصمم هستیم از اخلال جلوگیری کنیم و اگر کسی دست به این کار بزنند تا پایان تعطیلات در اختیار پلیس خواهند بود.

وی ادامه داد: شعار پلیس «آرامش و نشاط بهاری با قانون‌مندی و نظم اجتماعی» است و در این راستا اقدامات آموزشی را انجام داده‌ایم و همکاران نیز در این رابطه برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم توجیه هستند.

این مسئول به آمادگی پلیس‌راه و راهنمایی و رانندگی برای کاهش تلفات جاده‌ای و شهری‌ اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم تصادفات را کاهش دهیم. البته تامین نظم و امنیت نیز جزو اقدامات پلیس در این ایام خواهد بود.

وی با بیان اینکه در همه نقاط حادثه‌خیر در جاده‌ها ۸۰ تیم مستقر خواهند بود، اظهار کرد: دلیل این اقدامات تامین امنیت سفر های نوروزی است. البته در شهرها نیز گشت‌ها فعال هستند تا افراد با خیال آسوده به مسافرت رفته و مسافران نیز در امنیت بالا به زنجان سفر داشته باشند.

آزادی در ادامه با اشاره به اینکه ۸ سال پیش ۲۸ هزار نفر تلفات جاده‌ای داشتیم، افزود: خوشبختانه در تعداد تلفات کاهش چشم‌گیری داشته‌ایم. در سطح استان در سال ۸۸، ۴۱۹ نفر تلفات جاده‌ای داشتیم ولی امسال ۲۲۷ کشته داشتیم که کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد، هر چند همین تعداد نیز زیاد است.

وی به نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: ۱۲۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان شناسایی شده که باید رفع عیب شود.

این مسئول به مقابله با کالای قاچاق از سوی پلیس نیز اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در یازده ماهه امسال ۳۳۲ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال قبل ۳۴ درصد افزایش در این حوزه را شاهد بودیم.

وی همچنین به کشفیات در حوزه موادمخدر نیز اشاره کرد و گفت: در یازده ماه امسال ۱۰۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده که افزایش یک درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.

آزادی ادامه داد: در این رابطه ۲۲ باند متلاشی شده و ۲۰۷ نفر نیز دستگیر شده است.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات، اظهار کرد: پلیس موظف به ایجاد امنیت انتخابات است و آماده هستیم که محیط امنی را ایجاد کنیم تا مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

این مسئول افزود: هیچ‌کس از کارکنان حق دخالت سیاسی ندارند و آن‌ها در این رابطه توجیه هستند.

فرمانده انتظامی استان زنجان به اجرای طرح نوروزی پلیس نیز اشاره کرد و یادآور شد: آغاز طرح از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان زنجان جزو استان‌های امن به‌شمار می‌آید، گفت: با این حال نزاع و درگیری بیشترین جرائم در استان است که حاکی از کاهش آستانه تحمل از سوی همشهریان است. به طوری که امسال بیش از ۱۴ هزار نزاع به ثبت رسیده است که این رقم شایسته استان زنجان نیست و باید کارشناسان این موضوع را بررسی کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها