تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۷۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

تداوم نارضایتی مردم از خدمات خودرویی!

در سالی که گذشت مصرف‌کنندگان همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی بودند.
تدبیر24 »سال ۱۳۹۵ چندین بار ایسنا گزارش داد که مصرف‌کنندگان همچنان از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو به‌ویژه از کیفیت و هزینه این خدمات، ناراضی هستند.

این وضعیت در حالی است که مصرف‌کنندگان داخلی از کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و گران‌فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی نیز ناراضی هستند.

اما گذشته از کیفیت و قیمت خودروهای داخلی و وارداتی، ارزیابی صورت گرفته از خدمات پس از فروش خودرو در سال گذشته نشان داد که نارضایتی مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو همچنان تداوم دارد.

زمستان سال ۹۵ بود که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش وضعیت رضایتمندی مردم از خدمات پس از فروش خودروهای سواری در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۵ را منتشر کرد.

براساس این گزارش "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین قطعات، خدمات و تعمیرات"، هزینه‌تراشی بی مورد"، "کمبود تعداد نمایندگی‌های مجاز" و "عدم انجام کار یا رفع ایراد"؛ پنج انتقاد اصلی مردم از خدمات پس از فروش خودرو در ایران است.

این وضعیت در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز تاکنون چندین بار از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو انتقاد کرده و خواستار ارتقاء و بهبود این خدمات شده است.

در این شرایط باید دید در سال جدید وضعیت خدمات خودرویی تا چه حد متحول خواهد شد و آیا خودروسازان و واردکنندگان خودرو می‌توانند سرانجام مشتریان خود را از خدماتشان راضی کنند یا نه!.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: