تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح روز دوشنبه ششم اسفند در سراسر کشور آغاز شد و تا ا 6فروردین در تمامی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور انجام می‌شود.

تدبیر24 »انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین انتخابات رباست جمهوری در روز 29 اردیبهشت برگزار می‌شود.

داوطلبان با مدارک کامل بیایند

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران‌ به خبرنگار ایسنا  گفت: ، به داوطلبان انتخابات شوراها توصیه می‌کنیم که حتما قبل از مراجعه به فرمانداری تهران مدارکی که در قانون به آن اشاره شده است را تکمیل کرده و به همراه داشته باشند تا در زمان ثبت‌نام معطل نشوند؛ زیرا با ازدحام جمعیت در فرمانداری مواجه هستیم و کسانی که مدارک آن‌ها تکمیل نباشد، ثبت‌نام از آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

علی اصغر ناصر بخت خاطر نشان کرد: داوطلبان حتما باید سوء پیشنه همراه داوطلبان باشد که البته بیشتر افراد هم این گواهی را همراه داشته‌اند ،  ولی برخی از افرادی که برای ثبت‌نام می آیند این گواهی را به همراه ندارند.

حضور پررنگ داوطلبان

عیسی فرهادی فرماندار تهران نیز در همان ساعات اولیه از حضور پررنگ داوطلبان برای کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا خبر داد و گفت: این حضور نشان دهنده حضور با شکوه مردم در انتخابات است.

چه کسانی داوطلب شدند؟

نخستین ثبت نام برای این انتخابات در استان سیستان و بلوچستان به انجام رسید.

هم‌چنین شخصیت‌هایی از قشرهای متفاوت از جمله، شهربانو امانی، ابراهیم اصغرزاده، هادی، ساعی،  عبدالحسین مختاباد و ... با پایگاه‌های سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و هنری و .. تاکنون برای کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کرده‌اند. 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها