تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۷۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

در جريان تائيد صلاحيت‌ها به داوطلبي ظلم نشود

‌استاندار همدان به اعضاي ستاد انتخابات توصيه کرد: مراقب باشید حقي از کسي به ويژه در بررسي صلاحيت‌ها تضييع نشود.

تدبیر24 »محمدناصر نيک‌بخت در جريان بازديد از ستاد انتخابات استان همدان، با بیان اینکه در جريان تائيد صلاحيت‌ها اجازه ندهيد به داوطلبي ظلم و يا حق کسي پايمال شود، اظهار کرد: انتظار مي‌رود با توجه به وجود 2 فرد توانمند در رياست و دبيري ستاد انتخابات استان همدان، اين ستاد همانند انتخابات‌هاي گذشته در کشور بدرخشد.

وي بيان کرد: استان همدان در بسياري از حوزه‌ها در انتخابات‌هاي گذشته پيشگام بوده که گزارش ارائه شده از سوي رئيس ستاد انتخابات اميدوارکننده است.

استاندار همدان افزود: گزارش‌هاي ارائه شده مؤید اين است که تمامي برنامه‌ها بر مبناي دستورالعمل اجرايي شده و در برخي بخش‌ها فراتر از دستورات عمل شده است؛ به عنوان مثال با وجود پيش بيني نشدن تشکيل کميته حقوقي ذيل مجموعه ستاد انتخابات اما اين کميته در همدان شکل گرفت که بيان‌کننده دقت‌نظر مسئولان ستاد انتخابات همدان است.

وي با اشاره به اینکه اعضاي ستاد انتخابات مکلف به برگزاري سالم انتخابات بدون هيچ‌گونه ايراد و اشکالي هستند چرا که آنها امانتدار مردم هستند، تأکيد کرد: هرجايي که سلامت انتخابات زيرسوال نبود، آن انتخابات براي مردم زمينه سربلندي را به همراه داشت.

نيک‌بخت با بیان اینکه از ديگر وظايف اصلي مجريان انتخابات اين است که دقت کنند انتخابات بدون هيچ‌گونه ظلم، سوءنظر و اعمال‌نظر صورت گيرد، يادآور شد: انتخابات مجلس دهم به خوبي برگزار شد و هيچ شکايتي مبني بر رعايت نکردن سلامت انتخابات ارائه نشد، بنابراین مشکلات زماني ايجاد مي‌شوند که کسي بخواهد با سوءنظر، نظر خاصي را اعمال کند که اينگونه نيست.

دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري، پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و انتخابات ميان دوره‌اي مجلس شوراي اسلامي جمعه 29 ارديبهشت 96 برگزار مي‌شود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: