تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزاد راه کاشان - قم 4 تن کشته و 27 تن دیگر مصدوم شدند.
تدبیر24 »دکتر سید محمد حسین مکی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه حدود ساعت 5 بامداد امروز در کیلومتر 50 آزاد راه کاشان - قم رخ داد.
وی اظهار کرد: از 27 مصدوم این حادثه 13 نفر با اتوبوس آمبولانس و 14 نفر با آمبولانس های اعزامی به مرکزهای درمانی قم و کاشان منتقل شده اند.
به گفته مکی هر 4 کشته این حادثه در سر صحنه تصادف گزارش شده اند و ظاهرا این اتوبوس از شهرضا در استان اصفهان به سمت تهران حرکت می کرده است.
وی یادآور شد: برای پوشش این حادثه 5 کد عملیاتی از اورژانس کاشان با 10 نفر از همکاران اورژانس این شهرستان حضور داشته اند ضمن این که 2 دستگاه آمبولانس هلال احمر کاشان و 2 کد عملیاتی از اورژانس قم نیز در پوشش این حادثه همکاری کرده اند.
به گفته رئیس اورژانس کاشان علت وقوع این حادثه توسط عوامل پلیس راه در دست بررسی است.
آزاد راه کاشان - قم 95 کیلومتر طول دارد و در تعطیلات نوروزی یکی از پرتردد ترین محورها بشمار می رود.
حادثه بامداد امروز مرگبار ترین حادثه این آزاد راه از آغاز تعطیلات نوروز 96 تاکنون بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها