تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۷۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

فراخوان جهانی ۲.۹ میلیون خودروی تویوتا

شرکت ژاپنی تویوتا موتور برای حدود ۲.۹ میلیون خودرو در ژاپن، چین، اروپا و سایر مناطق به منظور تعویض ایربگهای معیوب فراخوان داد.
تدبیر24 »این فراخوان شامل سدان کورولا آکسیو و کراس اوور RAV۴ می شود.

فراخوان اخیر بخشی از یک فراخوان گسترده برای تعویض بادکننده‌های ایربگ معیوبی است که توسط شرکت تاکاتا ساخته شده و مورد استفاده خودروسازان متعددی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رویترز، تاکاتا از نیترات آمونیوم برای ایجاد انفجار کوچکی که ایربگها را در تصادف باد می‌کند، استفاده می‌کند اما این ماده شیمیایی در صورت قرار گرفتن در معرض گرمای شدید و رطوبت بالای هوا به مدت طولانی، ممکن است با سرعت زیادی منفجر شده و قوطی فلزی که محل نگهداری این ماده است را تکه تکه کند و این قطعات همانند ترکش در داخل خودرو پرتاب می شوند. تاکنون ۱۷ کشته و بیش از ۱۰۰ مجروح در ارتباط با نقص ایمنی ایربگ‌های ساخت تاکاتا شناسایی شده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: