تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از پیوستن 4700 نفر به کمپین «نه به تصادف» در استان از 25 اسفندماه پارسال تا دهم فروردین‌ماه امسال خبر داد.

شهرام میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا،  با بیان اینکه 16 پست امداد و نجات که 10 پست ثابت و 6 پست نیز سیار و موقت است، برای طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در نظر گرفته شده است، افزود: از 25 اسفندماه پارسال تا دهم فروردین‌ماه امسال شاهد وقوع 79 حادثه در استان بودیم که 54 مورد از این حوادث در جاده‌های استان اتفاق افتاد و جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به 305 نفر حادثه‌دیده امدادرسانی کرد.

 

وی با یادآوری اینکه 104 تیم عملیاتی برای این تعداد حادثه اتفاق اتفاده در سطح جاده‌های زنجان اعزام شدند، تصریح کرد: در این تعداد عملیاتی که توسط جمعیت هلال‌احمر استان زنجان صورت گرفت، 274 امدادگر با 60 دستگاه آمبولانس و 46 دستگاه خودروی نجات برای رهاسازی مصدومان اعزام شدند.

 

این مسئول در ادامه به اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان اشاره و اظهار کرد: برای طرح نوروزی امسال، 18 پست ایمنی و سلامت نوروزی این جمعیت در سراسر استان مستقر شده است که طی روزهای 25 اسفندماه پارسال تا دهم فروردین‌ماه امسال 702 نفر به خیمه‌های نماز، 4188 نفر به فضای دوستدار کودک و 5215 نفر نیز به ایستگاه‌های سلامت مراجعه کرده‌اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان همچنین تعداد مراجعین به پست‌های راهنمای نوروزی این جمعیت را در طی 16 روز گذشته 49 هزار و 633 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: در این مدت نسبت به توزیع 23 هزار و 623 عدد بروشور، 25 هزار و 209 عدد انواع نقشه‌های استان و کشور و نیز 11 هزار و 902 عدد اقلام فرهنگی اقدام شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها