تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۷۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

رفتار ما با طبیعت به مانند یک موجود زنده باشد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: طبیعت مخلوق خداوند و یک موجود زنده است و رفتار ما با آن نیز باید به مانند رفتار با یک موجود زنده باشد.
تدبیر24 »سیاوش شمسی‌پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: استان قزوین جزو شش استانی است که برنامه مسیر سبز و ساحل پاک را همانند سه سال گذشته در کنار 3 استان شمالی و استانهای البرز و تهران که از استانهای پرمسافر کشور هستند اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه برنامه اصلی طرح مسیر سبز موضوع پسماند است و درواقع به دنبال ارتقاء فرهنگ مردم در حوزه پسماند است، افزود: در نوروز امسال 7 برنامه پاکسازی در محورهای محتلف و با کمک دستگاه‌های دیگر استان اجرا کردیم و تشکل‌های زیست محیطی نیز خیلی در این زمینه با ما همکاری داشته‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین عنوان کرد: در مبادی ورودی استان کیسه‌های پارچه‌ای با همکاری شهرداری قزوین در بین مسافران نوروزی توزیع شده است که قابلیت استفاده چندباره را دارد.

وی با اشاره به اینکه کیسه‌هایی برای نصب در داخل خودرو جمع آوری زباله‌ها تهویه شده، تأکید کرد: سی‌دی‌های آموزشی نیز در این ایام در بین مردم توزیع شده است.

شمسی‌پور از آغاز فاز دوم برنامه‌های این اداره کل از 10 فروردین خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری قزوین تعداد زیادی کیسه‌های زیست تجزیه‌پذیر در مبادی ورودی استان و مبادی ورودی مناطق گردشگری روز 13 فروردین در حال توزیع است.

وی بیان کرد: طبیعت یک موجود زنده و به مانند ما مخلوق خداوند است و بر همین اساس نیز وظیفه همه ما است که از آن پاسداری کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت نمی‌توانیم بگوییم مردم زباله تولید نکنند اما خواهش ما این است که حداقل یک کیسه زباله با خود داشته باشند و از ریختن زباله در طبیعت خودداری کنند.

وی تأکید کرد: متأسفانه بعد از روز 13 فروردین شاهد صحنه‌های ناهنجاری در طبیعت هستیم گرچه این روند کم کم و به تدریج در  حال کاهش است و وضعیت بهتر می‌شود.

شمسی‌پور اضافه کرد: تقاضای ما از مردم این است که تا حد امکان غذای آماده داشته باشند و از پخت پز و روشن کردن آتش در طبیعت خودداری کنند.

وی تصریح کرد: استفاده از پیک نیک برای پخت و پز بهترین راهکار است اما اگر ناچار به روشن کردن آتش در طبیعت شدند حتما آتش به دور از درختان باشد و هنگام ترک محل از خاموش بودن آن اطمینان پیدا کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین عنوان کرد: فضای گل‎‌دهی و شکوفه‌دهی درختان است از شکستن شاخه‌ها خوددداری کنیم و سعی کنیم استفاده مناسبی از این طبیعت داشته باشیم.

وی در پایان یادآور شد: ایجاد تاب برای بازی فرزندان بر روی شاخه‌های درخت اصلا کار پسندیده‌ای نیست و باعث خشک شدن درخت خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: