تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸

عربستان یونسکو را متهم کرد

دولت عربستان ضمن متهم کردن سازمان یونسکو به کوتاهی در عمل به وعده‌ها و تصمیماتش در اراضی اشغالی به ویژه شهر اشغالی قدس، خواهان حفظ هویت قدس و میراث اسلامی و مسیحی موجود در آن شد.
به گزارش تدبیر24، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، خالد السبتی، معاون وزیر آموزش عربستان در سخنانی سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل ( یونسکو) را به عدم پیگیری اجرای تصمیماتش به ویژه درباره مسائل فرهنگی، آموزشی و میراث باستانی اراضی اشغالی، به ویژه شهر قدس متهم کرد.

وی همچنین خواهان حفظ و حمایت از هویت اسلامی شهر قدس و میراث اسلامی و مسیحی موجود در آن از سوی سازمان یونسکو شد.

السبتی در سخنرانی خود در سی و هفتمین دوره کنفرانس سالانه یونسکو که در پاریس، پایتخت فرانسه برگزار شد، بر لزوم اجرایی شدن تصمیمات یونسکو و تلاش جدی و خالصانه این سازمان برای تسریع در روند عملی کردن تصمیماتش تاکید کرد و از این سازمان خواست تا از هرگونه کارشکنی در این زمینه بپرهیزد.

وی با اشاره به عدم اجرای تصمیمات شش‌گانه یونسکو درباره مسائل فرهنگی، میراث باستانی و آموزشی در اراضی اشغالی به ویژه قدس خاطرنشان کرد که عربستان با برخی از کشورهای عضو یونسکو در حمایت از صندوق این سازمان مشارکت داشته است و این به دلیل تمایل عربستان به اجرای تصمیمات مذکور در اراضی اشغالی به ویژه قدس است.

شهر قدس همواره در معرض خطراتی از جمله تلاش صهیونیست‌ها برای یهودی سازی، ویران کردن خانه‌ها، شهرک سازی و تلاش برای تقسیم مسجدالاقصی با هدف تغییر ویژگی‌ اسلامی بودن این شهر بوده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: