تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۷۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

ثبت یک آمار جالب برای اوبامیانگ

مهاجم گابنی بوروسیا دورتموند در فصل جاری به تنهایی نیمی گل‌های تیمش را در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده است.
تدبیر24 »پیر امریک اوبامیانگ فصلی رویایی را با بوروسیا دورتموند سپری می‌کند. او در دیدار برابر هامبورگ هم توانست گلزنی کند تا با ۲۵ گل زده به تنهایی در صدر جدول گلزنان جای بگیرد.

این مهاجم گابنی در فصل جاری ۳۵ بار پیراهن دورتموند را در رقابت‌های مختلف بر تن کرده است که نتیجه آن ۳۲ گل و پنج پاس گل بوده است. به عبارت دیگر او در ۳۷ گل دورتموند نقش داشته است. نکته جالب درباره اوبامیانگ این‌که او در فصل جاری به تنهایی نیمی از گل‌های دورتموند را به ثمر رسانده است و این نشان می‌دهد ‌زنبورها تا چه اندازه به او وابسته هستند.

اوبامیانگ در چند سال حضور خود در دورتموند عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. او بهترین جانشین برای روبرت لواندوفسکی بوده که به بایرن مونیخ رفته است. او از تیم‌های بزرگی پیشنهاد دارد و به احتمال خیلی زیاد در تابستان دورتموند را ترک خواهد کرد.

لیورپول، رئال‌ مادرید، منچسترسیتی، منچستریونایتد و پاری ‌سن‌ ژرمن از مشتریان جدی این بازیکن به شمار می‌آیند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: