تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۷۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

از راهی که رفتم، پشیمانم

پرافتخارترین اسکی باز ایران با بیان اینکه از انتخاب راهی که در این رشته طی کرده پشیمان است، گفت: بارها می توانستم تصمیمات بگیرم که در این صورت به نتایج بهتری هم می رسیدم.
  تدبیر24 »محمد کیادربندسری یکی از موفق ترین و پرافتخارترین اسکی بازان ایرانی است. ۶ مدال قهرمانی آسیا وتنها مدال بازیهای آسیایی تنها بخشی از موفقیت های ورزشی این ورزشکار است. وی در خانواده ای از جنس اسکی به دنیا آمده است و از همان سه سالگی ورزش اسکی را زیر نظر پدرش آغاز کرد. اگرچه در طی سالیان متمادی به عناوین زیادی دست پیدا کرده اما سال ۹۵ برای او و دیگر اسکی بازان ایرانی سال چندان پرباری نبود.

مصاحبه خبرنگار مهر با ملی پوش اسکی را می خوانید:

*چرا ورزش اسکی را انتخاب کردید؟
- من در خانواده ای از جنس اسکی به دنیا آمدم. فاصله خانه ما تا پیست اسکی دربندسر  بیشتر از ۴۰۰ متر نیست. پدرم مربی اسکی است و سالها در این رشته فعالیت کرده است. من هم از سه سالگی اسکی را با وی آغاز کردم.

*هیچ وقت از اینکه اسکی را برای ورزش قهرمانی انتخاب کردید پشیمان شده اید؟
- از اینکه اسکی را انتخاب کردم پشیمان نیستم ولی از راهی که رفتم بارها پشیمان شدم. در برخی موارد می توانستم تصمیمات بهتری بگیرم که در زندگی حرفه ای و حتی شخصی ام نتیجه بهتری داشت. به هرحال من عاشق اسکی هستم و این رشته با خون من عجین شده است.

*فصل اسکی گذشته برای تو و سایر اسکی بازان فصل خوبی نبود.نظر شما چیست؟
-بله همین طور است؛ سال ۹۵ هیچ اتفاق خوشایندی در زندگی ام رخ نداد و تا حدودی سال پر دردسری بود. ولی بدترین اتفاق از دست دادن مادر بزرگم بود. ارتباط خیلی نزدیکی با مادربزرگم داشتم و از دست دادنش خیلی غم انگیز بود و تاثیر خیلی بدی بر زندگی ام گذاشت.

*برای موفقیت در اسکی چه باید انجام دهیم؟
- اگر اسکی ایران به فکر نتیجه گرفتن باشد باید در مرحله اول به فکر تامین ورزشکارانش باشد چون برای یک انسان معیشت و آرامش مهمترین رکن است. بعد از آن برگزاری اردوهای برون مرزی برای زمان عدم بارش برف باید در اولویت باشد. به هر حال تمام تیم ها سالی ۱۰ تا ۱۱ ماه اسکی می کنند و ما میانگین ۳ ماه؛ باید این دو کار انجام شود. من اطمینان دارم که ما می توانیم به آسیا و تا حدودی حتی به دنیا نزدیک شویم.

*چه آرزویی برای سال ۹۶ که آن را آغاز کرده ای داری؟
- سالی پر از موفقیت و سلامتی برای همه آرزو دارم. امیدوارم فصل اسکی خوبی را نیز آغاز کنیم . ورزش ایران در طی سالیان اخیر به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده و به نظرم در اسکی نیز می توانیم روند صعودی را با سرعت بیشتری طی کنیم. اسکی ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد.

*اولین چیزی که از شنیدن کلمه های زیر به ذهنتان می آید بیان کنید؟

ورزش: لازمه زندگی
اسکی: پر خرج ولی جذاب
المپیک: آخر ورزش قهرمانی
دربندسر: بهشت روی زمین
مادر: دلسوزترین دارایی و دلگرمی بزرگ زندگی هر فرد
مادربزرگ: مادر بزرگ ها هر زمانی فوت کنند باز هم زود است
برچسب ها: اسکی آسیا مدال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: