تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۷۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

چه چیزی بازار مسکن را تقویت می کند ؟

عقبایی گفت: در حال حاضر مشکل آماری در کشور وجود دارد و نمی‌توانیم به یک آمار دقیق برای بخش مسکن دست پیدا کنیم.
تدبیر24 »حسام عقبایی رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری ،با اشاره به اینکه مشکل آماری در کشور وجود دارد و آمارهای دقیقی ارائه نمی‌شود، گفت: برای ارائه آمار دقیق نیاز به یک دیتای پیشرفته وجود دارد که بتوان بر اساس آن اقدامات لازم را انجام داد.

وی افزود: در استان تهران ۴۵۰ هزار واحد مسکونی در اوایل سال ۹۲ و ۹۳ داشته ایم که بخش زیادی از این آمار‌ها نیز مربوط به مسکن مهر است و حدود ۲۶۰ هزار واحد مسکونی نیز در استان تهران قرار دارد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری با اشاره به اینکه باید در این شبکه عرضه و توازن برقرار کرد، افزود: کشور سالانه نیاز به یک میلیون واحد مسکونی دارد تا بتواند در بخش مسکن توازن عرضه و تقاضا ایجاد کند.

عقبایی اظهار داشت: با اصلاح فضای پولی و بانکی کشور می‌توانیم فضای تولید و بازار مسکن را تقویت کنیم.
 
وی افزود: در حال حاضر ۱۳۰۰ شغل مرتبط با صنعت ساخت و ساز است که با رونق این بخش می‌توانیم بخشی از شعارهای امسال رهبری را جامعه عمل بپوشانیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: