تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۷۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

با بی‌اخلاقی‌های انتخاباتی برخورد می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان همدان هشدار داد: با بی‌اخلاقی‌های انتخاباتی برخورد لازم صورت می‌گیرد چرا که به جامعه آسیب می‌زند.
تدبیر24 »محمدابراهیم الهی‌تبار شامگاه گذشته در نشست مدیران مسئول و سرپرستان رسانه‌های استان همدان، به بحث انتخابات شوراها و روند برگزاری این رویداد سیاسی در استان وارد شد و تصریح کرد: باید تا جایی‌که امکان دارد فرصت برای مشارکت حداکثری مردم مهیا شود به طوریکه رقابتی شدن انتخابات این شرایط را فراهم می‌کند.

وی به دغدغه‌های موجود در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات اشاره کرد و افزود: در این سیاست‌ها بر سلامت انتخابات، شفافیت و پاسخگو بودن و تمکین به قانون و منتخب مردم از سوی نامزدهای انتخاباتی تأکید شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران به جزیره امنی در منطقه تبدیل شده و علت اصلی آن حضور مردم در صحنه‌های مختلف است کما اینکه در سال 92 مشارکت حماسی مردم رقم خورد، عنوان کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات پشتوانه‌ای قوی برای مسئولان نظام و کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از رسانه‌ها خواست فضایی امیدوارکننده و دلگرم‌کننده برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ایجاد کنند و خاطرنشان کرد: حرکت همه جریان‌های انتخاباتی باید در مسیری باشد که به قانون تمکین کنند.

وی به تشکیل کمیته‌ای در کشور در زمینه فضای مجازی و جرائم مرتبط به آن در زمان انتخابات اشاره کرد و افزود: در این کمیته سازوکارهای مربوط به جرائم و تخلفات رخ داده در فضای مجازی بررسی و به‌زودی به کاندیداها اعلام می‌شود.

الهی‌تبار به نقش‌آفرینی رسانه‌ها در بحث اخلاق انتخاباتی و رعایت آن از سوی کاندیداها تأکید کرد و گفت: رسانه‌ها باید ضمن توجه به این امر، کاندیداها را به نسبت به رعایت اخلاق انتخاباتی توجه دهند و مسیر را به گونه‌ای هدایت کنند تا به سمت اخلاق‌مداری حرکت شود البته با بی‌اخلاقی‌ها برخورد لازم صورت می‌گیرد چرا که به جامعه آسیب می‌زند.

وی درباره انتخابات شوراهای شهر خطاب به رسانه‌ها گفت: متأسفانه کمتر به تبیین نقش و وظایف شوراها پرداخته می‌شود این در حالیست که شوراها در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در حوزه‌های مختلف اجتماعی، عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و ... می‌توانند به راحتی وارد شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از رسانه‌ها درخواست کرد به بیان شاخص‌ها، وظایف، اختیارات و دغدغه‌های شوراها بپردازند و یادآور شد: اگر رسانه‌ها سالم کار کنند بسیاری از فسادها در جامعه رخ نمی‌دهد و می‌توانند علاوه بر نقش‌آفرینی در توسعه و داشتن جامعه خوب، به تقویت فرهنگ غنی استان کمک کنند بنابراین سیاست کاری ما حمایت همه‌جانبه از رسانه‌ها و تقویت آنهاست.

وی در ادامه با بیان اینکه نگاه اجتماعی به مسائل جامعه در دولت یازدهم به یک دغدغه و باور در بین مسئولان تبدیل شده است، اظهار کرد: در بین مدیران و مجموعه‌های استان همدان هماهنگی و حرکت شایسته‌ای به منظور جلوگیری و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وجود دارد.

الهی‌تبار با بیان اینکه تشکیل بنیاد صیانت از خانواده توسط امام جمعه همدان نمونه بارزی است که مسئولان کشور پیگیری تسری این امر در سطح کشور هستند، عنوان کرد: خوشبختانه در سال 95 در مقایسه با سال 94، کاهش 29 درصدی در بحث وقوع جرائم داشته‌ایم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: