تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۷۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

حمید گودرزی باز هم با موضع گیری هایش بر سر زبان ها افتاد! + عکس

حمید گودرزی در انتقاد به شاعری در اینستاگرام چنین نوشت:

تدبیر24 »«از رسوايي هاي زندگي شخصي در عرصه مجازي، اتهام سرقت ترجمه هاي ديگران، ترانه سرايي براي مطرب هاي مرتد آن سوي آب و خواننده گان لوس آنجلسي، تا كل كل با روزنامه كيهان و همزمان حقوق گرفتن از سازمان اوج (وابسته به سپاه پاسداران) و ترانه ارزشي گفتن، مظهر شو آف و خودنمايي ايران ملغمه اي است غريب از تناقض هايي كه او را مضحكه خاص و عام كرده، اما دست بردار نيست، در جستجوي هويت از دست رفته و آبرو و اعتبار هرگز نداشته آتش بيار معركه هايي مي شود كه نه دخلي به او دارد و نه فهمش را دارد.

در عرصه بزرگ ترها بال بال مي زند به اميد جلب توجهي، غافل از اينكه تنها عِرض خود مي برد و زحمت ما مي دارد.

خدا به داد ما برسد در اين بلا روزگاري كه نام شاعر را كساني مصادره كرده اند كه به جاي تكيه بر هنر و شعور، براي ديده شدن تن به هر ابتذالي مي دهند.

خلاصه كنم و تمام. به قول ابراهيم گلستان براي شاعري دانستن عروض كافي نيست، شرف بايد داشت...

پ.ن : در ضمن من امروز فهميدم چون اصلا نميشناختم ولي تا متوجه شدم گفتم پاسخي داده باشم اينم پاسخ از تمام طرفدارام بابت دير عكس العمل نشون دادن عذر خواهي ميكنم»

عکس|حمید گودرزی باز هم با موضع گیری هایش بر سر زبان ها افتاد!

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: