تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از تائید صلاحیت 95.2 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در هیئت های اجرایی انتخابات استان گلستان خبر داد.
تدبیر24 »«علی‌اصغر طهماسبی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دارای 19 فرآیند است که تاکنون 10 فرآیند آن انجام شده است.

وی با بیان این‌که 8484 نفر نامزد شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان شده‌اند، گفت: بر اساس اعلام هیئت‌های اجرایی 1426 نامزد برای شوراهای اسلامی شهر و 6645 نامزد برای شوراهای اسلامی روستا و مجموعاً 8064 نفر تائید صلاحیت شده‌اند که البته روند بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت‌های نظارت و هیئت‌های عالی نظارت ادامه خواهد داشت.

«طهماسبی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان یادآور شد: دهمین فرآیند پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مبنی بر اعلام نظر هیئت نظارت شهرستان در خصوص صلاحیت آن دسته از داوطلبانی که در هیئت اجرایی تأیید صلاحیت شده‌اند، از 25 فروردین آغاز شده و تا 31 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: 95.2 درصد داوطلبان از سوی هیئت های اجرایی تائید صلاحیت شده‌اند و 1.3 درصد داوطلبان تاکنون از کاندیداتوری انصراف داده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، گلستان را استانی با گرایشات مختلف قومی، مذهبی و سیاسی دانست و گفت: از همه رسانه‌ها، شبکه‌های مجازی، احزاب، علما، فرهیختگان، دانشگاهیان و مردم می‌خواهیم که بکوشند وحدت موجود در استان را تقویت و تلاش کنند اقداماتشان در انتخابات در راستای مشارکت حداکثری و امنیت ملی کشور باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان، وحدت موجود در گلستان را مورد توجه مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: ایشان در دیداری که با ستاد برگزاری اجلاسیه 4000 شهید استان داشتند، فرمودند«وحدت موجود در گلستان نه در کشور که در جهان اسلام مثال‌زدنی است».

طهماسبی یادآور شد: در انتخابات پیش رو 30 هزار نفر شامل مأمورین انتظامی، بازرسان هیئت‌های نظارت و اجرایی، کاربران، نمایندگان فرمانداری، استانداری به ایفاء نقش می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: جلساتی با شورای تأمین، هیئت‌های نظارت و اجرایی و فرمانداری‌ها برگزار شده تا تبلیغات نامزدها خللی در زندگی عادی مردم ایجاد نکند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم زمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت‌ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها