تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
مدیر کل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: سال گذشته 261 میلیارد و 719 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به یک هزار و 818 خانواده تحت حمایت و نیازمندان متقاضی از محل منابع قرض الحسنه بانکی و امدادی پرداخت شد.
تدبیر24 »«محسن علیزاده» با بیان این که توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهم ترین اهداف این نهاد است، افزود: فراهم کردن امکانات لازم به منظور توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده‌های نیازمند از طریق استعدادسنجی، مهارت‌آموزی، ایجاد اشتغال، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطاء وام در اولویت برنامه‌های کاری این نهاد است .

وی با تاکید بر اجرای طرح‌های خوداشتغالی و فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند با برنامه‌های موثر و کارآمد، تصریح کرد: مددجویان تحت حمایت با دریافت تسهیلات اشتغال زایی و همچنین فراگیری آموزش ‎ های لازم در این زمینه به استقلال اقتصادی و خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج می ‎ شوند.

به گفته مدیر کل کمیته امداد استان، تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد در سال گذشته بیش از 11 درصد رشد داشته و در این باره پارسال 261 میلیارد و 719 میلیون ریال در زمینه های کارانگیزی، توان افزایی، خودکفایی، کارآفرینی و وام تکمیلی به یک هزار و 818 خانواده تحت حمایت و نیازمندان متقاضی از محل منابع قرض الحسنه بانکی و امدادی پرداخت شده است .

علیزاده با بیان این که 565 وام اعطایی از محل اعتبارات امدادی و یک هزار 192 مورد از محل قرض الحسنه بانکی و61 مورد هم به عنوان تسهیلات تلفیقی و سایر منابع بوده است، تصریح کرد: طرح های ایجاد شده در بخش کشاورزی 300 مورد با اعتبار 45 میلیارد و 776 میلیون ریال، دامپروری 405 مورد با 55 میلیارد و 645 میلیون ریال، شیلات یک مورد با ۸۰ میلیون ریال، صنایع دستی 152 مورد با هفت میلیارد و 596 میلیون ریال، فعالیت‌های صنعتی و معدنی 248 مورد با حدود 34 میلیارد و 200میلیون ریال و خدمات 712 مورد 118 میلیارد و 422 میلیون ریال بوده است .

وی با بیان این که از ابتدای آغاز به کار حوزه اشتغال و خودکفایی در این نهاد تاکنون، ۳۱ هزار و 543 طرح در رشته‌های مختلف شغلی ایجاد شده است، افزود: طی سال 94 نیز حدود 235 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی از محل اعتبارات بانکی و امدادی به یک هزار و 877 نفر از مددجویان تحت حمایت برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی پرداخت شده است .

این مسئولدر پایان نیز یادآور شد: هم‌اکنون حدود 24 هزار خانوار تحت حمایت با جمعیت 39 هزار و 260 نفر از خدمات تک و چند خدمتی کمیته امداد استان یزد استفاده می‌کنند .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها