تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
احمد خاتمي در نمازجمعه تهران:

موضع ولايت کمک به دولت براي حل مشکلات و بازکردن گره‌هاي مردم است

امام جمعه موقت تهران با تاکيد بر اينکه تنها راه حل مسئله فلسطين «مقاومت» است ولاغير، گفت: تمام اين مذاکرات، مسئله تثبيت رژيم صهيونيستي و مشروعيت اين رژيم غاصب و ايجاد حاشيه امن براي آن را دنبال مي‌کند.

به گزارش خانه ملت،سيداحمد خاتمي در خطبه‌هاي اين هفته نمازجمعه؛ حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس را باقيات‌ صالحات و از توشه‌هاي ارزشمند قيامت دانست و افزود: اين راهپيمايي هم مبناي قرآني دارد و هم مبناي روايي، مبناي قرآني آن اين است که گام‌‌هاي به غضب آورنده دشمن، عمل صالح است و جهان اسلام را يکپارچه مي‌کند.

امام جمعه موقت تهران تصريح کرد: فلسطينيان مظلوم هستند، بيش از 60 سال است 5 ميليون نفر آواره‌اند، 5 هزار و 100 نفر در فلسطين اشغالي اسيرند، 250 کودک‌و‌نوجوان زنداني رژيم صهيونيستي هستند، 14 اسير زن، 527 نفر را محکوم به حبس ابد کردند و هزار و 400 نفر از وضعيت وخيم رنج مي‌برند.

وي با بيان اينکه اين افراد مسلمان و مظلومند، گفت: ما بر اين مبنا به صحنه آمده‌ايم و امروز با فرياد مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل، نفرت‌مان را از اين جنايات و ياريمان را نسبت به اين مردمان ابراز کرديم.

وي با اشاره به مراسم تنفيذ و تحليف که به ترتيب روزهاي شنبه و يکشنبه برگزار مي‌شود، گفت: بر اساس بند 9 ماده 110 قانون اساسي و بر‌اساس ماده 121 قانون اساسي مراسم تنفيذ شنبه و مراسم تحليف يکشنبه برگزار مي‌شود که اين مراسم‌ها يک رويداد تاريخي مهم است. خاتمي از حضور 11 رئيس‌جمهور، 2 نخست‌وزير،4 معاون رئيس‌جمهور و 9 وزير خارجه در مراسم تحليف خبر داد و با تاريخي خواندن اين روز گفت: از خداي متعال مي‌خواهيم که رئيس‌جمهور منتخب را در امر خدمت‌رساني به مردم کمک کند و البته خط ما خط مقاوم ولايت است و موضع ايشان کمک به دولت براي حل مشکلات و بازکردن گره‌هاي مردم است. وي با تاکيد بر اينکه رئيس‌جمهور منتخب نه تنها‌ رئيس‌‌جمهور اکثريت بلکه رئيس‌جمهور همه ملت ايران است، خاطرنشان کرد: رئيس‌جمهور در مراسم تحليف هفت ماده را ذکر خواهد کرد که پايبندي به اين هفت ماده رئيس‌جمهور منتخب را ياري خواهد کرد. خاتمي با ابراز اميدواري از اينکه کابينه دولت يازدهم به معناي واقعي معتدل باشد، افزود: ما جز علاقمندي، خيرخواهي نسبت به آقايان هيچ چيز ديگر در دل‌مان نيست. نه عاشق چشم و ابروي کسي هستيم و نه با کسي عقد اخوت بسته‌ايم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: