تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۷۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اعتقاد دارم مهمترین دستاورد دولت در 4 سال گذشته برجام است چراکه توافق هسته‌ای سبب شد تحریم‌ها برداشته شود و خطر جنگ نیز برطرف شود.
تدبیر24 »فضل‌الله صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص مهم‌ترین دستاوردهای دولت در 4 سال گذشته اظهار کرد: اعتقاد دارم مهم‌ترین دستاور دولت، برجام بود چرا که دولت توانست با حل و فصل قضیه هسته‌ای تحریم‌ها را از پیش پای ملت بردارد. این تحریم‌ها طاقت فرسا و برای ایران مشکل ساز بود. بزرگ‌ترین خدمت همین برداشتن تحریم‌ها بود.

وی افزود: البته برجام دستاورد دیگری هم داشت و آن مرتفع شدن خطر جنگ و حمله نظامی است. دشمنان مرتب تهدید می‌کردند. آمریکا دوست محسوب نمی‌شود و همان‌طور که می‌دانیم آمریکا هیچ منطقی ندارد و در همین چند روز قبل پایگاه هوایی سوریه را موشک باران کردند. یا حمله به عراق تنها به بهانه داشتن سلاح کشتار جمعی بود. باید ببینیم امروز عراق یا لیبی به چه روزی افتاده‌اند. این قضایا نشان می‌دهد که آمریکا هیچ منطقی ندارد و قابل اعتماد نیست و ممکن بود به ایران هم حمله نظامی کند که با تدبیر دولت یازدهم و توافق هسته‌ای این خطر مرتفع شد.

نخستین فرماندار اصفهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: البته در خصوص بحث اقتصاد برخی اقلام امسال گران‌تر شد که دلایل خاص خودش را داشت. برای مثال پرتقال گران شد که دلیلش یخ‌زدگی پرتقال‌های شمال بود و ربطی به بی‌کفایتی دولت نداشت.

صلواتی گفت: امروز قدرت ایران اسلامی نسبت به 4 یا 5 سال قبل بیشتر شده است و احترامی که هم‌اکنون در نظر سایر ملل جهان داریم و بهتر شدن روحیه مردم نسبت به قبل، همگی از دستاوردهای دولت بوده است. البته مخالفان طبیعی است که بگویند اقتصاد مشکل دارد و ایرادهایی از این قبیل بگیرند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: کدام کشوری است که هیچ اشکالی نداشته باشد؟ کدام رییس جمهوری است که بتواند تمام وعده‌های خود را عملی کند؟ باید توجه داشته باشیم که بسیاری از امور در اختیارات رییس قوه مجریه نیست.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عملکرد دولت روحانی نمره خوب می‌دهم. واقعاً دولت در بسیاری از موارد موفق بوده است. دستاوردهای پزشکی و طرح تحول نظام سلامت هم از دیگر دستاوردهای دولت بوده است. البته مشکل بیکاری وجود دارد که باید بدانیم این مشکل یک شبه قابل حل نیست. باید با کشورهای خارجی تعامل بهتری داشته باشیم و همان‌طور که می‌دانید در مجلس گذشته در این خصوص کارشکنی صورت می‌گرفت. اگر این تعامل‌ها بهتر شود و سرمایه‌گذاری خارجی وضعیت بهتری پیدا کند مشکل بیکار تا حد زیادی برطرف می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها