تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۷۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

دیدارهای روز جمعه رقابت های والیبال امید آسیا / ایران و چین در فینال زودهنگام

رقابت های والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا روز جمعه با پنج دیدار پیگیری می شود و در مهمترین آنها که حکم فینال زودهنگام را دارد دو تیم قدرتمند ایران و چین بعنوان مدعیان قهرمانی رود روی هم قرار می گیرند.
تدبیر24 »در ساعت 10 صبح امروز تیم های پاکستان ومالزی که روز پنجشنبه به ترتیب از چین و ایران شکست خوردند به مصاف هم می روند.
در ساعت12:30نیز دو تیم قراقستان و تایلند به دیدار هم می روند و در ساعت 15 نیز تیم ملی ایران به مصاف چین می رود.
سرمربیان ایران و چین این بازی را حساس ذکر کرده و اعلام نموده اند که این بازی می تواند تا حدود زیادی چهره قهرمان این رقابت ها را مشخص کند.
پس از این بازی نیز در ساعت 17:30 چین تایپه به مصاف تیم بدون شکست ژاپن می رود و در آخرین بازی نیز سریلانکا که تاکنون تمام د یدارهای خود را با شکست سپری کرده به دیدار دیگر بازنده بازی ها استرالیا می رود.
رقابت های والیبال زیر 23 سال آسیا که 11 تیم در آن شرکت دارند از روز دوشنبه در اردبیل شروع شده و تا روز 19 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
2 تیم اول و دوم این رقابت ها راهی مسابقات جهانی مصر خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: