تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
مرکز حقوق بشر بحرین:
مرکز حقوق بشر بحرین در صفحه رسمی خود در توئیتر تاکید کرد:‌ اتهامات وارده علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان از سوی دستگاه قضایی رژیم آل خلیفه بی اساس است.
تدبیر24 »مرکز حقوق بشر بحرین امروز (جمعه) در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر با اشاره به نزدیک شدن روز محاکمه شیخ عیسی قاسم در روز 17 اردیبهشت ماه نوشت: اتهامات وارده علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم بی اساس است و فورا باید ( از لحاظ قضایی) رفع اتهام شود.
این مرکز حقوق بشری اخیرا تاکید کرده بود: زندانی کردن و شکنجه شهروندان امری غیرقانونی و خلاف موازین بین المللی است.
در همین خصوص، ائتلاف جوانان انقلابی 14 فوریه همزمان با برپایی محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان با صدور فراخوان برگزاری راهپیمایی خواستار مشارکت گسترده اقشار مردم بحرین در مناطق مختلف این کشور شد.
ائتلاف جوانان انقلابی 14 فوریه خواستار تجدید پیمان با شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و دفاع از وی تا پای جان براساس تکلیف شرعی و برای پیروزی دین وعقیده شد.
این ائتلاف با صدور بیانیه ای بر اهمیت آمادگی برای شکستن محاصره ظالمانه منطقه الدراز و تجمع در میدان الفداء تاکید و نتائج این محاکمه را درتاریخ انقلاب بحرین مهم و خطری برای این کشور دانست.
با نزدیک شدن روز محاکمه شیخ عیسی قاسم در روز 17 اردیبهشت ماه، بیش از 80 عالم دینی در انگلیس با صدور بیانیه ای از رژیم آل خلیفه بحرین خواستند که محاکمه شیخ عیسی قاسم را متوقف کند.
مرکز حقوق بشر بحرین اخیرا در گزارشی اعلام کرد که رژیم آل خلیفه در سال 2016 میلادی یک هزار و 300 نفر از مردم بحرین را دستگیر کرده که در میان بازداشت شدگان 187 کودک نیز حضور دارند.
از سال 2011 بحرین شاهد حوادث فاجعه آمیز سرکوب نارضایتی های مردمی از سوی رژیم آل خلیفه به جای ارائه خدمت به مردم این کشور بوده است.
براساس اعلام مجامع حقوقی بحرین، سرکوب آزادی های عمومی، ممانعت از ابراز عقیده و در معرض انواع ظلم و ستم قرار گرفتن عموم شهروندان بحرینی بویژه شیعیان این کشور توسط رژیم آل خلیفه در سال 2016 در هیچ سالی سابقه نداشته و مردم بحرین درحالی سال جدید را آغاز کرده اند که بسیاری از زندانیان سیاسی تنها به خاطر مطالبه گری عدالت و حقوق مصرح خود در زندان به سر می برند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها