تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۷۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
توخل:

اوبامیانگ در PSG؟ عقلانی نیست

سرمربی بوروسیا دورتموند تاکید کرد قرارداد مهاجم پاری سن ژرمن به تازگی تمدید شده است و خرید اوبامیانگ کار عاقلانه‌ای نیست.
تدبیر24 »یکی از بازیکنانی که به احتمال خیلی زیاد در تابستان از بوروسیا دورتموند جدا خواهد شد پیر امریک اوبامیانگ است. این بازیکن گابنی مشتریان بزرگی دارد و خبرهای زیادی درباره توافق او با پاری ‌سن‌ ژرمن به گوش می‌رسد. این‌ در حالی است که که سرمربی دورتموند نگرانی جدایی بهترین مهاجم خود نیست.

توماس توخل در این زمینه گفت‌: خیال من از اوبامیانگ راحت است و دلیلی هم برای نگرانی وجود ندارد. پاری ‌سن‌ ژرمن قرارداد ادینسون کاوانی را تمدید کرده است و عاقلانه نیست به دنبال مهاجم بزرگ دیگری باشد. هنوز سه هفته دیگر تا پایان بوندسلیگا باقی مانده است و نیازی نیست درباره فصل جابه جایی سخن بگوییم.

توخل درباره وضعیت آسیب دیدگی مارکو رویس گفت‌: نباید رویس در جام کنفدراسیون ها شرکت کند. تجربه نشان داده است احتمال آسیب دیدگی او در این رقابت زیاد است. او به استراحت نیاز دارد. اگر رویس تصمیم بگیرد در این رقابت شرکت کند، بدون شک با او مخالفت می‌کنیم ولی اگر نرود خیال ما راحت خواهد شد.

دورتموند در فصل جاری بوندسلیگا عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم رقابت سختی با هوفنهایم برای کسب مقام سوم دارد.

برچسب ها: عقلانی نیست
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: