تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۷۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
دانش‌آشتیانی:

ارتقای معیشت فرهنگیان دردولت یازدهم با دو روش در دستور کار است

وزیر آموزش و پرورش گفت: ارتقای منزلت، شان و معیشت فرهنگیان از برنامه های جدی دولت یازدهم است که با دو روش«مدیریت بهینه منابع» و«روش های تامین منابع» در دستور کار قرار دارد.
تدبیر24 »فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در مراسم دیدار با نمایندگان معلمان استان های سراسر کشور که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، با تبریک هفته معلم و اعیاد شعبانیه، ‌اظهارامیدواری کرد با حمایت نهادهای بیرون آموزش و پرورش مانند دولت و مجلس شورای اسلامی بتوان تحول اساسی در آموزش و پرورش ایجاد کرد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی، گفت: براساس یکی از احکام این برنامه، نظام حقوقی معلمان از سایر کارکنان اداری آموزش و پرورش جدا می شود که پیش نویس این قانون در حال تدوین است و براساس این قانون تمامی اقدامات علمی، آموزشی و اداری معلمان که منجر به ارتقاء کیفیت در آموزش و پرورش می شود، لحاظ شده است.
وی افزود: واگذاری اختیارات از ستاد به استان ها و مناطق، فارغ کردن معلمان از انجام بروکراسی های اداری، حمایت از پژوهش محوری معلمان و تجهیز ملعمان به دانش روز و کارآمد بخشی از اقدامات آموزش و پرورش در طول چهار سال فعالیت دولت یازدهم است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: «تربیت» یکی از مهمترین مسائل آموزش و پرورش است که معلم عهده دارآن است و لازم است تا برای تحقق تربیت در دانش آموز و آموزش مهارت های لازم برای توسعه پایدار، شیوه های آموزشی مبتنی بر فناوری های نوین و روش های کارآمد و اثر بخش را جایگزین آن کنند.
وی سرمایه انسانی را اولین شاخص توسعه یافتگی هر کشوری عنوان کرد و افزود: توجه به کیفیت زندگی انسان ها، رویکرد اصلی توسعه یافتگی در هر کشوری محسوب می شود و این موضوع به ارتباطات فرهنگی و هویتی میان ارزش هاِی دینی، اجتماعی و ملی جوامع وابسته است.
عضو کابینه تدبیر و امید افزود: توجه به سه سرمایه «انسانی»، «اجتماعی» و «فرهنگی» لازمه توسعه یافتگی هرجامعه و کشوری است که زمینه آن سرمایه گذاری در نظام آموزشی آن کشور خواهد بود.
دانش آشتیانی با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در تحقق سرمایه های انسانی، اجتماعی و فرهنگی در توسعه یافتگی گفت: مدارس باید علاوه بر انتقال دانش به نسل آینده بتوانند شایستگی و مهارت های مختلف زندگی را به دانش آموزان بیاموزند و از این طریق جامعه را در مسیر توسعه یافتگی قرار دهند.

 پیش از سخنان وزیر آموزش و پرورش، تعدادی از نمایندگان معلمان شاغل و بازنشسته، از مدارس دولتی، غیردولتی، استثنایی و دانشجو معلمان دانشگاه های شهید رجایی و فرهنگیان دغدغه های معلمین استان خود را با دانش آشتیانی در میان گذاشتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: