تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۷۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
نماینده مردم دشت ‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولتمردان ما بر اساس برنامه‌ریزی دقیق و به دور از حاشیه حرکت کنند تمام نیازها و مشکلات کشور ما حل می‌شود.

تدبیر24 »قاسم ساعدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی برای دفاع از خود ایده‌هایی می‌دهند اما از این نظرها، ایده‌ها و حرف‌ها چیزی عاید مردم نشده و نمی‌شود.

وی در خصوص وعده ایجاد 5 میلیون شغل در کشور بیان کرد: کشور ایران با قابلیت، مقتدر و غنی است و اگر دولتمردان بر اساس برنامه‌ریزی دقیق حرکت و از مسایل حاشیه‌ای دوری کنند می‌توانند این میزان شغل را در کشور تأمین کرد و اگر دولت مقتدر باشد می‌تواند به سوی توسعه ملی حرکت کند و به این ظرفیت برسد.

ساعدی با اشاره به این‌که برخی نامزدهای ریاست جمهوری وعده افزایش یارانه‌ها را می‌دهند، عنوان کرد: افزایش یارانه قابل نقد است و همین یارانه فعلی یک معضل و مشکل است که ظرف چندین سال اخیر اجرا شده است و ما معتقدیم با ورود یارانه‌ها هیچ تحولی در کشور نشده است.

وی افزود: ما باید مشکلات مردم در خصوص شاخص‌هایی مانند حامل‌های انرژی و خوراک را کمتر کنیم و باید به دنبال حل این مشکلات و دغدغه‌ها باشیم.

ساعدی گفت: در مراحل مختلف توزیع یارانه هر بار تعداد زیادی را حذف می‌کنند و ای کاش مبالغ یارانه این افراد حذف شده، در جهت تأمین نیازهای جامعه صرف شود اما متأسفانه اینطور نیست و مشاهده می‌کنیم خیلی از افرادی که تحت پوشش حمایت‌های خاصی هستند به صورت سهوا و یا عمدی از دریافت یارانه حذف شدند و به محض مراجعه کردن این افراد به بانک، مسئولان اعلام می کنند سیستم مشکل دارد و باید منتظر بمانید و این اجحاف در حق قشر مستضعف جامعه است.

وی در خصوص مسأله برجام نیز عنوان کرد: برجام یکسری مزیت‌هایی دارد. سرمایه‌گذاران خارجی به سمت ایران جذب شده‌اند و از ایران بازدید کردند و در برجام سطح تولید و انتظار مردم بالا رفته است و مهمترین مشکل در کشور ما مشکل سیستم بانکی است که باید حل شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها