تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
ایسکو:
ناجی رئال مادرید در دیدار برابر اتلتیکو مادرید تاکید کرد که در بهترین تیم جهان بازی می کند. او گفت که رئال با شایستگی به فینال راه پیدا کرد.
تدبیر24»ایسکو از فرصتی که در دیدار برابر اتلتیکو مادرید نصیب او شد بهترین استفاده را برد و ناجی رئال مادرید لقب گرفت.
این بازیکن خوش تکنیک درحالیکه رئال مادرید در وضعیت بدی قرار داشت توانست دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند تا خیال رئال از صعود به فینال لیگ قهرمانان  اروپا راحت شود.
او بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالیم که برای دومین فصل پیاپی توانستیم حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنیم. گلی که به ثمر رساندم نتیجه حرکت بسیار زیبای کریم بنزما بود. او به زیبایی سه بازیکن اتلتیکو مادرید را از پیش رو برداشت. حرکت بنزما باعث شد تا زندگی به رئال برگردد و نفس راحتی بکشیم.
او ادامه داد: اتلتیکو مادرید بازی را توفانی آغاز کرد اما ما تیم بزرگی هستیم و یک بار دیگر توانایی های خود را نشان دادیم. بعد از گل دوم اتلتیکو توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و اجازه زدن گل سوم را به آنها ندادیم. گلی که به ثمر رساندیم بازیکنان اتلتیکو را به کلی ناامید کرد.
ایسکو در پایان سخنان خود گفت: هنوز چیزی به دست نیاورده ایم. باید در فینال هم به پیروزی برسیم.رئال مادرید بهترین تیم جهان است و من بسیار خوشحالم که در این تیم بازی می کنم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها