تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۷۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

واکنش وزارت کشاورزی به ادعای یکی از نامزد ها

دولت یازدهم در جهت ارائه خدمات بیشتر به روستاییان و کشاورزان ، سرمایه بانک کشاورزی را از 1800 میلیارد تومان به 6000 میلیارد تومان افزایش داده است.

تدبیر24» وزارت جهاد کشاورزی ادعای خلاف واقع یکی ز نامزدهای  انتخابات ریاست جمهوری  در مناظره تلویزیونی امروز را  رد کرد.

 به گزارش سحر – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی - در جوابیه وزارت جهاد کشاورزی آمده است که دولت یازدهم در جهت ارائه خدمات بیشتر به روستاییان و کشاورزان ، سرمایه بانک کشاورزی را از 1800 میلیارد تومان به 6000 میلیارد تومان افزایش داده است.

این جوابیه می افزاید : این افزایش بیش از سه برابری سرمایه توانسته است بانک کشاورزی را قادر نماید به نقش آفرینی بیشتر در محیط روستایی وکشاورزی بینجامد،در همین ارتباط برای دسترسی آسان و راحت کشاورزان و روستاییان بیش از 90 درصد تسهیلات با ضمانت خود کشاورزان پرداخت شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: