تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۷۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳

مردم سره را از ناسره تشخیص می دهند

بدون شک مردم سره را از ناسره تشخیص می دهند و قطعا تفاوت بین کسانی که فضای انتخابات را تعمدا دو قطبی کردند، با کسانی که دغدغه های مردم را بر مبنای اخلاق مطرح کردند را دریافت می کنند.

تدبیر24»محمد صادق خرازی در ارزیابی مناظره انتخاباتی  امروز کاندیداهای  ریاست جمهوری گفت : مردم با آگاهی و خردمندی، شاهد مناظرات  انتخابات ریاست جمهوری بودند و در این مهم شکی نیست که فریب برخی عوام فریبی ها را نخواهند خورد.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان در گفت و گو با سحر - پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – با اشاره ادعای های  بی سند و مدرک  برخی از کاندیداها درباره کابینه حسن روحانی  ادامه داد : در انتخابات ریاست جمهوری با توجه به فضایی که امروز کشوربه لحاظ گردش اطلاعات در آن قرار دارد و مردم با اطلاع و آگاهی بیشتری نظاره گر رفتار کاندیداها و مناظرات انتخاباتی هستند، لذا در نهایت به اخلاق رای خواهند داد.

وی افزود : مردم با آگاهی و خردمندی، شاهد مناظرات  انتخابات ریاست جمهوری بودند و در این مهم شکی نیست که فریب برخی عوام فریبی ها را نخواهند خورد. دوران شعارهای پوپولیستی در ایران به سر آمده و همه مردم خوب به خاطر دارند که این دست شعارها یک بار چطور و به چه شکلی با زندگی شان بازی کرد .

سفیر سابق ایران در فرانسه افزود : بدون شک مردم سره را از ناسره تشخیص می دهند و قطعا تفاوت بین کسانی که فضای انتخابات را تعمدا دو قطبی کردند، با کسانی که دغدغه های مردم را بر مبنای اخلاق مطرح کردند را دریافت می کنند. من اعتقاد دارم که در نظر مردم این رعایت اخلاق پیروز است.

نماینده پیشین کشورمان در سازمان ملل متحد عنوان کرد: به طور قطع افرادی که تجربه اداره دولت و قوه اجرایی کشور را دارند، مشکلات کشور را بهتر و از نزدیک لمس کرده و درک به مراتب مناسب تری از وضعت مشکلات و موانع پیش روی توسعه ایران دارند. به هر تقدیر، کارنامه همه کاندیداها در حوزه های مختلف روشن و مبین توانایی های آنهاست .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: