تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۷۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
امینی:

شرکت در انتخابات به معنی واقعی تایید نظام جمهوری اسلامی است

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات به معنی واقعی تایید نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین، این مهم یک واجب شرعی و قانونی به حساب می‌آید.

تدبیر24»سید حمزه امینی در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: مردم ایران با شرکت در انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه گویان زده و به همه دنیا اعلام خواهند کرد که پشتیبان ولایت فقیه هستند و از آرمان‌های امام و شهدا عقب نمی‌نشینند.  

وی افزود: تخصص، تعهد و تجربه سه مقوله‌ای هستند که باید در انتخابات شوراهای شهر در نظر گرفته شوند و مردم نباید در انتخابات شورا با رأی دادن به افراد نابلد ثبات شورا را زیر سوال ببرند. 

 وی اظهار کرد: در سفر وزیر راه به هشترود که توسط بنده انجام گرفت از یک پروژه نیمه تمام بازدید شد و در مورد آزادراه هشترود مراغه هم توضیحاتی به وزیر راه داده شد و مقرر شد که کار ساخت این آزادراه با 40 میلیارد تومان اعتبار از ماه آینده شروع شود. 

امینی اضافه کرد: از کارهایی که به زودی در شهرستان هشترود آغاز خواهد شد می‌توان به ساخت ساختمان تصفیه خانه فاضلاب مدرن شهری، ساخت درمانگاه تامین اجتماعی و کار آب رسانی به منطقه از سد کلقان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: در تذکر دو دقیقه‌ای که در مجلس شورای اسلامی داشتم مراتب نارضایتی مردم و کشاورزان هشترودی را به علت پرداخت نشدن خسارات چندین سیل ویرانگر که به زمین‌های مزروعی و خانه و کاشانه مردم وارد آمده بود را به دولتی‌ها به خصوص وزارت کشاورزی رساندم  و عنوان کردم با پرداخت نکردن خسارت‌های به وجود آمده، مردم هشترود اعتماد خود را به بیمه کشاورزی از دست داده‌اند. 

وی اظهار کرد: مردم خواستار بخشودگی کامل جرائم دیرکرد وام‌هایی هستند که بانک‌ها به خاطر رونق دادن به صنعت کشاورزی به آن‌ها اختصاص داده‌اند. 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: