تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۷۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
دری نجف‌آبادی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: با حضور پرشور و هوشمندانه مردم در صحنه تلاش خصمانه دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب برای ایجاد جنگ روانی و زیر سوال بردن نظام و فتنه‌انگیزی، مانند گذشته در نطفه خفه خواهد شد.

تدبیر24»آیت ‌ الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر لزوم حضور آحاد مختلف مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه سال جاری اظهار کرد: حضور در پای صندوق‌های اخذ رای بیانگر آن است که هر ایرانی نسبت به سرنوشت خویش احساس مسئولیت کرده و خود را ملزم به مشارکت در پیشرفت و استقلال کشور می‌داند.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی و دموکراسی بنا نهاده شده است، افزود: حضور در انتخابات نشانه اعتقاد علاقمندان و دلسوزان انقلاب اسلامی به مردم و نقش تعیین‌کننده آنها در عمران و آبادانی کشور است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی به این انتخابات و میزان حضور مردم در این حماسه سیاسی چشم دوخته‌اند، افزود: در شرایط کنونی کشور که دشمن به دنبال نفوذ و ایجاد اختلاف و شکاف بین مردم و مسئولان است بر هر ایرانی یک تکلیف دینی و ملی است تا با حضور پرشور در انتخابات علاوه بر تقویت اقتدار ملی، تبلوری از اتحاد و انسجام و همبستگی اجتماعی را به نمایش بگذارد چراکه این حضور چشم طمع دشمنان را کور خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بنابراین با حضور حداکثری برای مشارکت در تعیین سرنوشت خویش که یک سرمایه اجتماعی برای کشور نیز محسوب می‌شود، یک پیروزی بزرگ برای کشور رقم می‌خورد؛ پیروزی دیگر انتخاب فردی اصلح، کارآمد، دلسوز، انقلابی، ولایتمدار، مطیع فرامین امام و رهبری و علاقمند به توسعه کشور و حل مشکلات مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخاب کاندیدای اصلح به گفتمان امام و رهبری و گفتمانی که برخاسته از عدالت به منظور زمینه‌سازی برای توسعه و پیشرفت پرشتاب است، رای خواهد داد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر ‌معظم ‌انقلاب مبنی بر برگزاری انتخابات در نهایت امنیت و سلامت، گفت: با حضور پرشور و هوشمندانه مردم در صحنه تلاش خصمانه دشمنان و طرح مسائل وسوسه‌انگیز از سوی بدخواهان نظام و انقلاب برای ایجاد جنگ روانی و زیر سوال بردن نظام و فتنه‌انگیزی و تفرقه‌افکنی و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی مانند گذشته در نطفه خفه شده و ملت بصیر ایران اسلامی همواره نشان خواهد داد که برخلاف خواست و اراده دشمن عمل خواهد کرد.

وی گفت: ملت ایران براساس اصول و مبانی اعتقادی و اخلاقی و وظیفه شرعی و میهنی خود عمل خواهد کرد و مصالح عالیه کشور فدای بازی‌های سیاسی و سلیقه‌ای نخواهد شد. مردم ایران باید قانون و ارزش‌های اسلامی را پاس بدارند، آب به آسیاب دشمن نریزند و نظام اسلامی را زیر سوال نبرند و به قانون اساسی وفادار باشند.

وی به آحاد مختلف ملت ایران توصیه کرد که با هر گرایش سیاسی و سلیقه‌ای که دارند دلسوز نظام و انقلاب بوده و در لبیک به ندای رهبری مبنی بر شرکت حماسی در انتخابات، شکوه، عظمت، اقتدار، ابهت و انسجام ملی خود را به رخ جهانیان بکشند. با این حرکت مهمترین پیام این ملت که همانا اتحاد و همدلی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، به دنیا مخابره خواهد شد.

امام جمعه اراک افزود: امیدواریم در 29 اردیبهشت ماه همه ملت بار دیگر به صحنه بیایند و با عمل به وظیفه دینی و ملی خود موجب تقویت ارکان نظام اسلامی شده و ناکامی دشمنان را در عملی کردن توطئه‌های خویش رقم بزنند.

وی تاکید کرد: بدون تردید حماسه 29 اردیبهشت اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید و روح امام عزیز و شهیدان را شاد خواهد کرد و مایه سربلندی ملت بزرگ ایران خواهد شد.

وی افزود: امید آنکه برگزیدگان ملت نیز با مسئولیت و تعهد مضاعف برای خدمت صادقانه و پاسداری از خون مطهر شهیدان برای پیشرفت کشور گام‌های خداپسندانه و بلندی را بردارند. وعده همه ما روز جمعه پای صندوق‌های اخذی رای، به امید خداوند بزرگ.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها